„Lexus LF-A“ varomas 4,8 l V10 motoro, išvystančio 560 AG prie 8 700 aps./min. ir pasiekiančio maksimalų 480 Nm sukimo momentą prie 6 800 aps./min. Su 6 pavarų sekvencine greičių dėže sujungtam varikliui leidžiama suktis iki 9 000 aps./min žymos.
Agregato vožtuvai, išmetimo dujų kolektorius ir kai kurios kitos dalys pagaminti iš titano, o stūmokliai – iš aliuminio. 65 procentams viso automobilio kėbulo panaudotas anglies pluoštas, iš kurio gaminami ir „Formulės-1“ bolidai.
1480 kg sveriančiu (svoris tarp priekio ir galo paskirstytas santykiu 48:52) „Lexus LF-A“ 100 km/h greitis pasiekiamas vos per 3,7 s. Maksimalus automobilio greitis – 325 km/h.
Gamintojų nuomone, „Lexus LF-A“ superautomobilių klasifikacijoje įsitaiso tarp „Ferrari F430 Scuderia“ ir „Lamborghini Gallardo LP550-2“ bei „Lamborghini Murcielago SV“ ir „Pagani Zonda“. Japonai pažymi, kad šis modelis yra atlaidesnis vairuotojui nei dauguma kitų panašios klasės mašinų ir skirtas ne norintiems pasirodyti ekstravertams, o technologijomis besidomintiems pirkėjams.
Automobilis turėjo būti pristatytas anksčiau, tačiau jo kūrimas užtruko nusprendus važiuoklę gaminti iš anglies pluošto, taip siekiant padidinti tvirtumą ir pagerinti valdymą. Skelbiama, kad „Lexus LF-A“ turėtų kainuoti 375 000 eurų (apie 1 295 000 litų).
2009 10 21
„Lexus LF-A“ – žingsnis į superautomobilius
Tokijo (Japonija) parodoje bus pristatytas gamybai paruoštas superautomobilis „Lexus LF-A“. Pranešama, kad bus pagaminta tik 500 šio įspūdingo ir kruopščiai išmėginto Nurburgringo (Vokietija) trasoje modelio vienetų.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą