Nors ir tiesioginis LFA įpėdinis „Lexus“ planuose neegzistuoja, patikimi šaltiniai teigia, kad LF-CC koncepcija, pirmą kartą pristatyta Paryžiaus automobilių parodoje, serijinės gamybos konvejerį pasieks 2015-aisiais metais.
Teigiama, jog vienas iš vyriausiųjų „Lexus“ inžinierių jau yra priskirtas vadovauti šiam projektui, o serijinio LF-CC tobulinimo darbai prasidės jau šio mėnesio pabaigoje. Naujieną atskleidęs šaltinis pabrėžia, jog japonai skirs daug dėmesio tam, kad naujas automobilis būtų smagus bei teiktų vien teigiamas emocijas – tai padėtų paryškinti „Lexus“ žingsnį sportiškesniu automobilių gamintojų link.
Pranešama, kad serijiniai LF-CC bus gaminami tiek kupė, tiek kabrioleto pavidalais. Priduriama, jog šie sportiški automobiliai savo išvaizda šiek tiek primins naujos kartos IS sedanus. Tikėtina, kad LF-CC ir bus gaminami ant galinius varančiuosius ratus turinčios IS platformos, tačiau siekiant automobiliui suteikti geresnį valdymą, bus praplatintos jo vėžės (padidintas atstumas tarp ašies ratų).
Neįvardijami „Lexus“ darbuotojai prasitarė, kad bus kuriama ir hibridinė LF-CC versija. Tikėtina, kad po tokio automobilio kėbulu gamintojas sumontuos modifikuotus GS450h agregatus: 3,5 litro V6 benzininį variklį bei elektros motorą. Bendra hibridinio sedano agregatų galia siekia 338 AG, tačiau serijiniai LF-CC būtų šiek tiek galingesni.
Gamintojo nuotr./„Lexus LF-CC“ |