Tiesa, galia šiame automobilyje, lyginant su standartiniu, beveik nepasikeitė – „Nurburgring“ modelis gavo daugiau tik 10 AG negu eilinis LFA, o sukimo momentas liko nepakitęs.
Tačiau LFA aerodinamika – pasikeitusi į gerąją pusę. Daug įvairių „sparnelių“ ant buferių, anot „Lexus“, buvo testuojami vėjo tunelyje, tad šių daiktų paskirtis – dar labiau prispausti 10 mm pažemėjusį automobilio kėbulą prie žemės važiuojant dideliu greičiu bei posūkiuose.
„Nurburgring“ modelis taip pat gaus dar patobulintus stabdžius, kurie jau paprastame LFA buvo neprasti – nuo 110 km/h iki 0 „Lexus“ superautomobilis sustodavo per 48 metrus (paprastų automobilių stabdymo distancija tokiu greičiu – apie 70 metrų).
„Lexus“ atskleidė ir kitus pirkėjams įdomius „LFA Nurburgring“ faktus – pavyzdžiui, jo bus pagaminta vos 50 egzempliorių, tad jau dabar šis modelis yra kone kolekcinis eksponatas. Kaina JAV – apie 950 tūkst. litų. Europoje, žinoma, ji greičiausiai viršytų milijoną litų.