Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 01 16

„Lexus LFA“ rodsteris pasirodė „drifto“ renginyje Japonijoje

Vos pasirodžius „Lexus LFA“ superautomobilio kupė versijai, kompanija neneigė kalbų, jog bus gaminamas ir rodsteris. Tačiau prieš kurį laiką „Lexus“ apsigalvojo – buvo teigiama, kad vietoj dabartinio modelio tobulinimo daugiau dėmesio bus skiriama visiškai naujo kupė gamybai – „Toyota Supra“.
„Lexus LFA“ kabrioletas
„Lexus LFA“ kabrioletas / Kadras iš vaizdo siužeto

Tuo tarpu praėjusį savaitgalį vykusiame D1GP „Kick Off“ „drifto“ renginyje Japonijoje, minia buvo nustebinta – šalia „Toyota Corolla AE86“, „Nissan Skyline“, „Nissan 180SX“ ir kitų tokiose varžybose dažnai sutinkamų modelių, pasirodė ir „Toyota GT 86“ bei „Lexus LFA“ rodsteris. Pirmasis jau vien dėl pavadinimo atrodo tinkamas tokiems pasirodymams, tačiau antrasis iki šiol nebuvo matytas viešumoje.

Vos unikaliam „Lexus LFA“ praslydus „drifto“ trasa, tarp renginį stebėjusios auditorijos pasklido klausimai: „ar čia tikras LFA“, „ar čia „Lexus“ tokį sukūrė“, „kodėl jis pasirodė tokiame renginyje, o ne parodoje“ ir t. t.

Į šiuos klausimus galima atsakyti – variklio garsas neleidžia jo supainioti su į „normalųjį“ LFA talpinamu V10. Tai – tas pats variklis. „Lexus“ inžinieriai nekūrė šio modelio – tai, kalbama, yra vieno privataus kolekcionieriaus darbas. O tai atsako ir į klausimą, kodėl LFA rodsteris pasirodė ne naujų automobilių parodoje, o paprastame „drifto“ renginyje.

VIDEO: 東京オートサロン・D1ドリフトデモ走行

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos