Tuo tarpu praėjusį savaitgalį vykusiame D1GP „Kick Off“ „drifto“ renginyje Japonijoje, minia buvo nustebinta – šalia „Toyota Corolla AE86“, „Nissan Skyline“, „Nissan 180SX“ ir kitų tokiose varžybose dažnai sutinkamų modelių, pasirodė ir „Toyota GT 86“ bei „Lexus LFA“ rodsteris. Pirmasis jau vien dėl pavadinimo atrodo tinkamas tokiems pasirodymams, tačiau antrasis iki šiol nebuvo matytas viešumoje.
Vos unikaliam „Lexus LFA“ praslydus „drifto“ trasa, tarp renginį stebėjusios auditorijos pasklido klausimai: „ar čia tikras LFA“, „ar čia „Lexus“ tokį sukūrė“, „kodėl jis pasirodė tokiame renginyje, o ne parodoje“ ir t. t.
Į šiuos klausimus galima atsakyti – variklio garsas neleidžia jo supainioti su į „normalųjį“ LFA talpinamu V10. Tai – tas pats variklis. „Lexus“ inžinieriai nekūrė šio modelio – tai, kalbama, yra vieno privataus kolekcionieriaus darbas. O tai atsako ir į klausimą, kodėl LFA rodsteris pasirodė ne naujų automobilių parodoje, o paprastame „drifto“ renginyje.