Dabar iš šios japonų kompanijos sklinda gandai, kad prie projektavimo lentų kuriamas LFA II, kuris turėtų būti dvigubai galingesnis bei tiek pat kartų brangesnis už savo pirmtaką. Visgi, vykdantysis „Lexus“ viceprezidentas Kazuo Ohara teigė, jog tokio modelio nebus.
„Jeigu mes savo markei norime suteikti daugiau emocijų, turime imtis naujo vėliavnešio kūrimo“, – dėstė Ohara. Negana to, viceprezidentas pridūrė, kad nauji „Lexus“ modeliai generuos daugiau adrenalino. Iki šiol dėl elegancijos bei nemažų kainų šios markės automobiliai buvo labiausiai paplitę tarp solidžias pareigas užimančių žmonių.
Ką tiksliai Ohara turi galvoje, sakydamas, kad reikia smagesnių automobilių – galima tik spėlioti, tačiau tikėtina, jog jo mintyse sukosi kažkas panašaus į sėkmingus GT86/BRZ.