Japonai šiai kategorijai naują padidinto pravažumo automobilį ruoštų ant CT200 hibridinio hečbeko platformos.
Ispanijoje jau buvo užfiksuotas užmaskuotas kompaktiškas „Lexus“ visureigis. Lyginant su CT200, jis pasižymėjo kiek kitokiomis kėbulo proporcijomis: aukštesne važiuokle bei stogo linija.
Hibridiniuose „Lexus“ hečbekuose montuojami 1,8 litro benzininiai varikliai bei elektros motorai suka priekinius varančiuosius ratus – gali būti, kad tokia komponuotė bus naudojama ir visureigiuose. Tai sumažintų tokių automobilių kainas dėl papildomų agregatų, reikalingų visoms varančiosioms ašims, nebūvimo.
Negana to, didžioji dalis kompaktiškų visureigių savo visų varančiųjų ratų privalumų miesto sąlygomis taip ir neišnaudoja. Tikėtina, kad „Lexus“ šį automobilį pavadins CX200, tačiau bet kuriuo atveju, susidaro įspūdis, jog japonų tikslas yra vairuotojams pasiūlyti automobilius su žema anglies dioksido emisija, o ne purvo vonių monstrus, iš kurių naudos miestų bei didžiojoje dalyje užmiesčio gatvių praktiškai nėra.