Kaip skelbia gamintojas, gaisras kilo dėl blogai veikusio ventiliatoriaus, kuris sumontuotas kairėje automobilio pusėje, prieš priekinį ratą. Žemą temperatūrą turintis palaikyti ventiliatorius sustoja dirbti, dėl to pakyla temperatūra ir įsiliepsnoja nedidelė ugnis, kuri uždega visą priekinę automobilio dalį. Tiesa, dėl šio gedimo "Fisker" atsakomybę meta dalių tiekėjui ir gamintojui, todėl su juo nutraukė sutartį ir naujas dalis kurs su kitu gamintoju.
Iš pradžių buvo manoma, kad gaisrą sukelia ličio jonų akumuliatoriai. Tačiau atliktas tyrimas šiuos gandus paneigia. Iš viso užsiliepsnojo du „Fisker Karma“ automobiliai. Jeigu Kalifornijos atvejis išaiškintas, tai dėl Teksase įvykusio gaisro gamintojas pasakyti negali nieko. Teksaso atvejis nėra viešas, todėl apie šį gaisrą „Fisker“ nekalba. Žinoma tik tiek, kad abu atvejai nėra susiję. Tai reiškia, kad Teksase užsiliepsnojęs „Karma“ turėjo kitą priežastį.
Per visą laikotarpį nuo 2011-ųjų, kartą „Fisker“ jau atšaukė „Karma“. Automobilis buvo atšauktas dėl nekokybiškų baterijų. Šiuo atveju problemą kėlė bloga baterijų jungtis.