2013 05 30

Lietuvių sukurti komunikacijos sprendimai sužavėjo Minsko automobilių parodos lankytojus

Gegužės 23-28 dienomis Minske vyko tarptautinė automobilių paroda „Motorshow 2013“, kurios lankytojai pirmą kartą renginio istorijoje turėjo galimybę susipažinti su novatoriškais rinkodaros sprendimais. Papildytos tikrovės technologija paremti projektai, pristatyti „Hyundai“, „Opel“ ir „Audi“ stenduose sulaukė itin didelio spaudos bei lankytojų dėmesio.
„Gluk Media“ stendas
„Gluk Media“ stendas / „Gluk Media“ nuotr.

Šalies kaimynės sostinėje vykęs renginys dar kartą parodė, kad šiandien sėkmingos reklaminės kampanijos neįsivaizduojamos be inovatyvių rinkodaros priemonių panaudojimo. Šių priemonių teikiama nauda akivaizdi – praturtindamos tradicinės reklamos galimybės jos sudaro parodose dalyvaujantiems įmonėms patrauklų ir efektyvų būdą pritraukti lankytojų dėmesį.

„Niekam ne paslaptis, kad norint užkariauti vartotojų širdis, juos būtina nuolat stebinti bei intriguoti naujais sprendimais, sukuriančiais be kita ko didelę, pridėtinę vertę klientui. Džiaugiamės, kad pasaulinio automobilių verslo atstovai patikėjo mūsų produktais ir tuo pačiu įžvelgė naujų technologijų teikiamą naudą verslui“, – sako Bartas Polonskis, vienas iš agentūros „Gluk Media“ įkūrėjų. Parodos metu interaktyvių rinkodaros sprendimų tiekėjai iš Lietuvos padėjo padidinti stendų lankomumą net trims žinomiems automobilių gamintojams.

Gluk Media nuotr./Gluk Media stendas
„Gluk Media“ nuotr./„Gluk Media“ stendas

Lietuvių dėka daugiau nei keli tūkstančiai „Hyundai“ stendo lankytojų turėjo progą nukeliauti į ateitį ir iš ten virtualia atvirute pasveikinti savo draugus „Facebook“ socialiniame tinkle. „Teleportacijos į ateitį“ sprendimas ne tik padėjo sukurti emocionalų ryšį su prekės ženklu, bet ir prisidėjo prie vartotojų aktyvumo kliento paskyroje socialiniame tinkle.
„Novatoriškų komunikacijos su vartotoju priemonių panaudojimas mūsų įmonės stende buvo tikras šūvis į dešimtuką. Didelis stendo lankomumas parodė, kad interaktyviems rinkodaros sprendimams priklauso ateitis“, – įsitikinęs Vladimiras Matusevičius, „Hyundai Belarus“ direktorius

Panašios nuomonės yra „Opel“ atstovybės Baltarusijoje direktorė Julija Maler. Pasak jos, „inovatyvus stendo sprendimas, kuris leido vartotojui priderinti prie savęs naująjį „Opel Adam“ automobilį, iš esmės pakeitė požiūrį į iki šiol naudojamus būdus pritraukti vartotojo dėmesį“. „Komunikacija su juo įgijo dinamiškumo ir efektyvumo, o pats įmonės dalyvavimas parodose tapo išskirtiniu, nepamirštamu įvykiu“, – teigia J. Maler.

Gluk Media nuotr./Gluk Media stendas
„Gluk Media“ nuotr./„Gluk Media“ stendas

Bene didžiausio dėmesio parodos metu sulaukė Audi stendas, pasiūlęs lankytojams išmėginti „minčių skaitytuvo“ paslaugą. Dirbtinio intelekto algoritmais paremtas sprendimas kaip niekad tiko prie inovacijų idėjas palaikančio vokiečių automobilių gamintojo.

Naujų technologijų, nustatančių žmogų pagal jo amžių ir lytį dėka svajonių automobilio rinkimas tapo maloniu, kupinu teigiamų emocijų užsiėmimu. „Interaktyvus stendo turinys yra tai, apie ką galvosime besiruošdami kitų metų parodai“, – akcentuoja Vladislavas Turkinas, „Audi Belarus“ generalinis direktorius.

Lietuvių kurti papildytos tikrovės sprendimai vertinami kaip neturintys konkurencijos ir nuolat sulaukia didelio dėmesio tarptautinių parodų metu. Neseniai vykusių „Login2013“ interneto apdovanojimų metu bendrovė buvo pripažinta geriausio turtingo turinio, papildytos realybės panaudojimo autore.

VIDEO: „Gluk Media“ parodyta komunikacijos nauojvė Baltarusijos automobilių parodoje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų