Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2009 04 01

Lietuvoje debiutuoja naujasis „Mitsubishi colt“

Populiariausias pastarojo meto B segmento automobilis Lietuvoje „Mitsubishi Colt“ sulaukė pamainos. Gerokai solidesnis, sportiškiau atrodantis ir į didesnįjį modelį „Lancer“ panašesnis „Colt“ jau atkeliavo į japonų gamintojo salonus visoje Lietuvoje.
Mitsubishi Colt
Mitsubishi Colt / Organizatorių nuotr.

Ligšiolinės kartos „Colt“ modelis tapo tikra „Mitsubishi“ sėkmės istorija senajame žemyne. Tiesioginio pirmtako neturėjęs automobilis greitai sulaukė pirkėjų simpatijų dėl erdvaus salono ir ekonomiškų variklių, o net 80 procentų visų „Colt“ klientų anksčiau nebuvo turėję jokio „Mitsubishi“ automobilio, t.y. buvo pervilioti iš kitų gamintojų, teigiama išplatintame pranešime spaudai.

Išoriškai pasikeitęs automobilis žada malonių staigmenų ir viduje. Naujos formos vairas, lengviau skaitomas prietaisų skydelis ir malonesni lietimui centrininės konsolės prietaisų jungikliai – tai „Mitsubishi Colt“ brandos požymiai, kurių dizainas unifikuotas su kitais gamintojo modeliais. Vieno erdviausių šio segmento automobilių salonas nuo šiol dar funkcionalesnis: „Colt“ sėdynes galima sulankstyti taip, kad viduje tilptų net 2,2 metrų ilgio krovinys (pavyzdžiui, spinta).

„Mitsubishi“ ypatingą dėmesį skyrė naujojo „Colt“ triukšmo izoliacijai. Kai kuriose versijose triukšmo lygis salone sumažėjo net 20 procentų. Tad ilgesnėse kelionėse automobilio keleiviai galės klausytis ne padangų ar vėjo keliamo gaudesio, o mėgiamos muzikos iš savo MP3 grotuvo, kuriam prijungti numatyta speciali jungtis.

Į „Mitsubishi Colt“ gali būti montuojami nuo 75 iki 95 arklio galių benzininiai varikliai, puikiai derinantys važiavimo dinamiką ir ekonomiškumą. Sportiškiausioje „Colt Ralliart“ versijoje montuojamas 150 arklio galių variklis su turbokompresoriumi, leidžiantis iki 100 km/h greičio įsibėgėti vos per 7,4 sekundės. Tai vienas geriausių rodiklių šioje klasėje.

„Mitsubishi“ atsisakė idėjos gaminti dyzelinę „Colt“ versiją, tačiau kaip alternatyvą pasiūlys specialią „ClearTec“ modifikaciją. Taupanti degalus ir tausojanti aplinką „ClearTec“ versija pasižymi gausybe technologinių naujovių, iš kurių svarbiausia yra AS&G (automatinė variklio išjungimo ir užvedimo) sistema. „Colt ClearTec” su 1,1 litro darbinio tūrio varikliu išmeta tik 115 g/km anglies dvideginio ir yra mažiausiai aplinką teršiantis šios klasės benzininis automobilis.

Naujojo „Mitsubishi Colt“ kainos beveik nesiskiria nuo pirmtako. Bazinis modelis su keturiomis saugos oro pagalvėmis, šildomomis priekinėmis sėdynėmis, elektra valdomais langų kėlikliais ir kita saugumo bei komforto įranga kainuoja 34.900 litų. Kaip ir kitiems „Mitsubishi“ modeliams, visiems „Colt“ galioja 3 metų arba 100 tūkstančių kilometrų garantija, kuriuos metu teikiama nemokamos pagalbos kelyje paslauga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos