Galima pamanyti, kad „Lotus“ nori eiti panašiu keliu kaip „Aston Martin“, pristačiusi „Cygnet“. Tačiau pasikapsčius giliau tai atrodo visiškai kitokia istorija.
Visų pirma „Lotus“ yra prisidėjusi prie ne vieno mažo automobilio gamybos. Pradedant mūsų rinkose neparduodamais automobiliais „Proton“, baigiant „Tesla Roadster“. Jų noras patiems pagaminti mažą automobilį atrodo labai logiškai – tai padidintų pardavimą, taip pat sumažintų vidutinį markės išmetamų CO2 dujų kiekį.
Duodamas interviu „Automotive World“, „Lotus“ vadovas Dany Baharas prisipažino, kad „City Car“ koncepcija buvo sukurta drauge su „Proton“, kurie yra „Lotus“ šeimininkai. Išvysti jį gatvėse tikimybė padidėtų kelis kartus, jei jis būtų gaminamas ir kaip „Proton“, ir kaip „Lotus“.
Tad koks tas „Lotus City Car“? Jo užpakalinius ratus suka elektrinis variklis, o baterijos gali būti įkraunamos ir iš elektros tinklo, ir iš sumontuoto 1,2 litro trijų cilindrų variklio. Šis nėra prijungtas prie ratų – tik gamina elektrą.
Elektrinis šio koncepcinio automobilio variklis pasiekia 54 kW galią ir 240 Nm sukimo momentą. Esant reikalui, jis gali trumpam padidinti savo galią net iki 162 kW. Iki 100 km/val. įsibėgėjama per 9 sek., maksimalus greitis – 170 km/val. 60 km jis gali nuvažiuoti neįjungęs benzininio variklio, o aplinką išmeta vidutiniškai 60 g/km CO2.
Automobilyje yra keturios sėdimosios vietos, o sveria jis mažiau nei 1 400 kg.
„City Car“ koncepcija yra puikus pavyzdys, kaip „Lotus“ gali bendradarbiauti su „Proton“. Tai būtų naudinga ir jiems, ir mums“, – pasakoja „Lotus“ vadovas.