Verta paminėti, kad artimiausiu metu dar neišvysime sportiškiausio BMW 7 serijos limuzino versijos. Ji pasirodys tik 2015-iais, kai bus pristatyta naujoji šio sedano karta. Tačiau jau žinomi techniniai duomenys.
Po variklio dangčiu bus sumontuotas 4,0 l V8 variklis, kuriam gyvybės įkvėps ir dvi turbinos. Tokia kombinacija sukurs 482 arklio galias ir į ratus visa tai bus perduodama per aštuonių pavarų automatinę pavarų dėžę.
Palyginkime su tiesioginiu konkurentu „Mercedes-Benz S63 AMG“. Jo galia siekia 544 arklio galias. Taigi, BMW bus kur kas silpnesnis. Bet... Nereikia verkti, kad BMW bus sumaltas į miltus. Dėka lengvesnės kėbulo konstrukcijos, BMW , žadama, svers mažiau nei konkurentai ir bus kur kas tiksliau bei agresyviau valdomas. Todėl galios stygius nebus juntamas.
Tiesa, juk reikia paminėti ir tikslų būsimojo galiūno vardą. BMW skelbia, kad jis bus pakrikštytas „M770i xDrive“ vardu. Čia išaiškėja ir tai, kad milžinas bus varomas visais ratais.