Naujasis jų paketas, skirtas BMW 1M automobiliui, vaidinasi „MH1 S-Biturbo 1M Coupe“. Taip, variklis turi dvi turbinas, o ji perreguliavus ir dar šiek tiek patobulinus, buvo gautas gražus 465 arklio galių skaičius. To pasiekti pavyko iš naujo sukalibravus variklį, sumontavus naują anglies pluošto oro įsiurbimo kolektorių, patobulinus tarpinio aušinimo radiatorių ir pakeitus išmetimo sistemą.
Neliko nepaliesta ir automobilio išorė. Jam sumontuoti nauji, anglies pluošto veidrodėliai, apatinis oro aptakas ir galinis spoileris. Taip pat sumontuotas galinis difuzorius ir ant variklio dangčio atsirado aušinimo grotelė. Tam, kad automobilis būtų stabilesnis ir geriau valdomas, jam uždėti ir 20 colių „AC Schnitzer Type V Forged“ lengvojo lydinio ratlankiai. KW firmos amortizatoriai taip pat turėtų prisidėti prie geresnių valdymo savybių.
Automobilio interjeras papuoštas sportinėmis MHR firmos sėdynėmis. Jos turėtų padėti geriau išlaikyti kūną įveikiant staigesnius posūkius. Viską susumavus, gauname dar galingesnį ir piktesnį „1M Coupe“.