Paskutiniai „Maserati Ghibli“ buvo gaminami 1997-aisiais, Italijos mieste Modenoje. Naujasis automobilis bus gaminamas buvusioje „Bertone“ firmos gamykloje, šalia Turino, ant sutrumpintos „Quattroporte“ platformos.
Oficialių duomenų apie mašinos matmenis dar nėra, tačiau patikimi šaltiniai teigia, kad „Ghibli“ ilgis bus kiek mažesnis nei 5 metrai.
Nors ir italai dar nepaviešino tikslios informacijos apie sedano dinamines savybes, anksčiau jie pareiškė, kad „Ghibli“ bus sportiškesnis bei agresyvesnis automobilis už didesnįjį „Quattroporte“. Negana to, tai bus pats pigiausias „Maserati“ markės automobilis gamoje, o bazinės versijos kaina turėtų siekti daugiau nei 200 tūkst. Lt.
Gamintojo nuotr./„Maserati Ghibli“ |
Žinoma, kad šiuose modeliuose bus montuojami 3,0 litrų V6 benzininiai varikliai su turbokompresoriais, turintys 330 AG arba 410 AG. Kiek vėliau benzininių versijų gretas papildys ir modeliai su V8 jėgainėmis.
Dyzelinių automobilių mėgėjams bus siūloma įsigyti „Maserati Ghibli“ su 3,0 litrų V6 turbodyzelinėmis jėgainėmis. Italų teigimu, šios versijos savo dinaminėmis savybėmis konkuruos su galingomis 5 serijos BMW bei „Audi A6“ versijomis.
Į Europos gatves šie automobiliai turėtų išriedėti kitų metų pradžioje, tuo tarpu 2015-aisiais „Maserati“ parodys „Levante“ visureigį. Gamintojas tiki, kad abu šie modeliai leis pasiekti užsibrėžto tikslo – nuo 2016-ųjų parduoti po 50 tūkst. automobilių per metus.
Gamintojo nuotr./„Maserati Ghibli“ |