Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 12 02

„Mazda“ 90-ojo gimtadienio proga primena savo ženklo istoriją

Šiais metais „Mazda“ kompanija švenčia savo 90-ies metų jubiliejų ir primena savo ženklelio evoliuciją.
„Mazda“ ženklelio evoliucija
„Mazda“ ženklelio evoliucija / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 Mazda

Sveikintina, kad per visus 90 metų kompanija laikėsi vienos, šiuo metu „Zoom-zoom“ vadinamos filosofijos. „Mazda“ teigia, kad visiems automobiliams įpūtė energingos dvasios.

Jei filosofija ne, jų ženklelis per metus keitėsi ne vieną kartą. Per visus metus jie naudojo šešis skirtingus logotipus ant savo gaminamų automobilių.

Pirmasis buvo paprastas - tiesiog užrašas „Mazda“. Antrasis atsirado kompanijai persivadinus į „Mazda Motor Manufacturer“. Ženklelyje naudojamos visos trys „M“ raidės užkrautos viena ant kitos.

Šiandien „Mazda“ ženklelis simbolizuoja sparnus, o mėlyna „Laguna Seca“ spalva primena apie gamintojo įsipareigojimą gaminti smagius automobilius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos