SCBS sistema naudoja lazerinį daviklį, kuris užfiksuoja priešais esantį automobilį ar kitą kliūtį ir automatiškai pradeda švelniai stabdyti, mažindama judėjimo greitį. Jeigu vairuotojas nespėja nuspausti stabdžių, SCBS automatiškai aktyvuoja stabdžių sistemą ir tuo pat metu sumažina variklio sūkius. Tokiu būdu SCBS padeda išvengti susidūrimo arba sumažina žalą jei automobilis įsirėžia į priešais važiuojančia transporto priemonę. Tokio tipo nedidelės avarijos yra vienos dažniausių kelyje.
Gamintojo nuotr./„Mazda“ SCBS sistemos veikimo principas |
Ant priekinio automobilio stiklo įmontuotas jutiklis veikia važiuojant 4-30 km/h greičiu. Sistema veikia prevenciškai, jei „Mazda“ ir priešais esančios kliūties greičio skirtumas yra mažesnis nei 30 km/h, jei atstumas staigiai mažėja, sistema pradeda aktyvią stabdymo fazę.
„Mazda“ koncernas atlieka vis daugiau tyrimų siekdamas užtikrinti saugumą vairuojant ir sumažinti avarijų skaičių keliuose. Pradėdama nuo „Mazda CX-5“ bendrovė ketina praplėsti pažangių saugumo technologijų, tokių kaip SCBS, taikymą ir būsimuose automobilių modeliuose, kad klientų vairavimas taptų malonus, draugiškas aplinkai ir saugus.