Pirmuosius „Sky“ variklius „Mazda“ pristatys 2012 metais debiutuosiančiame „Mazda 6“ automobilyje. Šiuo metu kuriami 2,2 l dyzelinis ir 2,0 l benzininis varikliai. Pasak japonų, jie turės geriausią ekonomijos ir galios santykį rinkoje.
Tai tikrai drąsus pareiškimas – įdomu, ar japonai bandė juos lyginti su „Fiat Multi Air“ varikliais? Su šia technologija itališki varikliai yra 10 proc. galingesni ir net 30 proc. ekonomiškesni nei panašaus tūrio konkurentų varikliai.
Dyzelinis variklis turi pakankamai žemą 14:1 suspaudimo laipsnį, bet atitinka 2013 metų „Euro 6“ reikalavimus. Dėl žemo suspaudimo laipsnio variklio sūkimo momentas yra palyginti didelis esant žemiems sūkiams. Taip pat, būtent dėl žemos kompresijos varikliui nereikalingi brangūs NOx filtrai.