2012 09 03

„Mazda“ rotorinis variklis grįžta į automobilius

Paskutinis „Mazda“ automobilis aprūpintas rotoriniu varikliu, nuo konvejerio nuriedėjo šiemet. Tai buvo ne itin maloni žinia šių variklių mėgėjams.
Rotorinis Mazda variklis
Rotorinis Mazda variklis / Gamintojo nuotr.

Maža to, kad buvo pagamintas paskutinis „Mazda RX-8“ automobilis, japonai nežadėjo, kad tęs šio variklio tobulinimą. Šis variklis per daug brangus ir per mažai ekonomiškas. Tačiau paskutinės žinios skelbia, kad rotorinis variklis grįžta. Bet tik kaip generatorius, kuris gamins elektrą automobiliams su elektros varikliu.

Pagrindinis šio variklio privalumas, tai kad jis nedidelis ir galingas. Dirbdamas optimaliausiu, 2000 sūkių per minutę rėžimu, jis suvartoja nedaug benzino. Tai reiškia, kad rotorinis variklis yra labai tinkamas tokiems automobiliams kaip „Chevrolet Volt“.

Tačiau „Mazda“ kol kas nekalba apie savo gamybos automobilį, kuriam montuos generatoriumi pavirtusį rotorinį variklį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis