Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2012 06 14

„Mazda“ rotorinis variklis bus varomas vandeniliu?

„Mazda“ naudoja „Wankel“ rotorinius variklius nuo 1960 metų. Per pastaruosius kelis dešimtmečius jie patobulėjo ir, nepaisant kai kurių aspektų, buvo pripažinti daugiau ar mažiau sėkmingais.
„Mazda RX-8“ rotorinis variklis
„Mazda RX-8“ rotorinis variklis / Gamintojo nuotr.

Vis dėlto šie varikliai turi problemą – jie nėra ekonomiški. Pavyzdžiui naujojo „Mazda RX-8“ variklis „suvalgo“ apie 16 - 17 l degalų 100 km., važiuojant miesto gatvėmis. Tai toli gražu neadekvatus skaičius variklio generuojamai galiai.

Tačiau gamintojai nuleisti rankų neketina. Jeigu gandai taps realybe, tai ateityje turėtume išvysti kol kas nežinomą hibridinį modelį, varomą vandeniliu. Remiantis šaltiniais, šių modelių kiekis bus ribotas ir juos turėtume išvysti jau 2013 metais.

Šiaip ar taip „Mazda“ turėtų paskubėti. Mat elektromobiliai sulaukia ne itin didelio būrio pirkėjų, tad naujieji rinkos dalyviai turi greitai reaguoti į klientų poreikius bei būti pajėgūs varžytis su konkurentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos