CT serijos hibridinis automobilis buvo kuriamas turint galvoje Europos rinką. Nors jis ir bus pardavinėjamas didžiausioje „Lexus“ rinkoje JAV, japonai mano, kad tikru hitu jis turėtų tapti būtent Europoje.
Tiek automobilio dizainas, tiek techniniai agregatai buvo kurti nuo nulio. Tiesa, hibridinės jėgainės receptas jau matytas „Prius“ modelyje: benzininis ir elektrinis varikliai dirba kartu, o vien elektriniu jis galės nuvažiuoti tik labai trumpą atstumą. Ši sistema, pavadinta „Lexus Hybrid Drive“, užtikrina labai gerus ekologinius rodiklius. Į aplinką šis ne toks jau mažas hečbekas išmes vos 89 g/km CO2 ir vartos vidutiniškai 3,8 l degalų.
Šie rodikliai pasiekiami įjungus ECO režimu. Yra ir SPORT režimas, kurį įjungus 136 AG pasiekiantys varikliai užtikrina 10,3 sek. startą iki 100 km/val. ir 180 km/val. maksimalų greitį.
Kompaktinių hečbekų segmentas jau nuo 2009-ųjų yra didžiausias Europoje ir šis „Lexus“ modelis nuo šių metų lapkričio mėnesio lauks savo pirkėjų. Prancūzijoje jis kainuos nuo 100 tūkst. litų.