2013 05 08

„Mazzanti Evantra“ – pusiau vengriška, pusiau itališka 1300 kg ir 700 AG kombinacija

Apie 20 metų įvairias automobilių kopijas kūrusi bei klasikines mašinas restauravusi „Mazzanti“ kompanija iš Italijos nutarė kelti koją į superautomobilių mūšio lauką. Jų ginklu šioje klasėje taps naujasis „Evantra“.
„Mazzanti Evantra“
„Mazzanti Evantra“ / „Mazzanti“ nuotr.

Gabaus Vengrijos dizainerio Zsolto Tarnoko suprojektuotas modelis, gamintojo teigimu, jau paruoštas serijinei gamybai.
„Mazzanti“ kurs dvi skirtingas šio superautomobilio versijas. Vienos galinius varančiuosius ratus suks 6 cilindrų jėgainė, generuojanti apie 600 AG, kita bus skirta galingesnių mašinų mėgėjams. Jos galinę ašį per 6 laipsnių nuoseklaus jungimo pavarų dėžę suks 7,0 litrų V8 motoras su 700 AG bei 846 Nm.

Mazzanti nuotr./Mazzanti Evantra
„Mazzanti“ nuotr./„Mazzanti Evantra“

Gamintojas tvirtina, kad „Evantra“ svoris sieks vos 1300 kg – mat, italai naudos aliuminines kėbulo dalis. Tačiau tikėtina, kad svorį bus galima sumažinti užsisakius anglies pluošto kėbulo detales bei iš tos pačios medžiagos pagamintus „Brembo“ stabdžių diskus.

Iki 100 km/h šis superautomobilis įsibėgės per 3,5 sekundės, o maksimalus greitis sieks apie 350 km/h.

Pakėlus įmantriai atsiveriančias duris pastebimas neįprastai suprojektuotas salonas, kuriame gausu unikalių sprendimų: ant vairo rato bus rodoma pasirinkta pavara, tuo tarpu variklio užvedimo jungiklis bus sumontuotas lubose.

„Mazzanti“ per metus pagamins tik po penkis tokius automobilius – kiekvienas iš jų bus aprūpinamas unikalia apdaila.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos