Reikėtų pabrėžti tai, jog kompanijoje dirbantiems inžinieriams užteko vos 8 dienų tam, kad jie sugebėtų patobulinti šį modelį tam tikrose srityse. Po neakivaizdaus pralaimėjimo palyginime su „Ferrari 458 Italia“ (kalbama ne apie greitį posūkiuose ar pagreitį, o apie automobilio charakterį), šiam superautomobiliui buvo nuspręsta pakeisti pavaras perjunginėjančias svirtis, patobulinti vairo mechanizmą bei sumontuoti tokį duslintuvą, kuris „McLaren“ suteiktų išskirtinį toną.
Išbandę atnaujintą modelį, žurnalistai koncernui negailėjo pagyrų už tokią greitą bei efektyvią pažangą – jų teigimu, automobilis tapo akivaizdžiai geresnis.
Viena iš „McLaren“ „galvų“, Anthonis Sheriffas trumpai motyvuoja savo sprendimą: „Formulėje-1“, jokiu būdu negalima dvejoti. Reikia tiksliai įvertinti situaciją ir priimti greitą sprendimą. Priešingu atveju, kitose lenktynėse mūsų lauks nežinomybė ir nusivylimas. Analogiška situacija yra ir automobilių pramonėje: atlikome šiokius tokius pakeitimus, vieną ar dvi dienas stebėjome, kaip elgiasi atnaujintas „MP4-12C“, o dabar tapo aišku, jog serijinę gamybą jis pasieks tik po tokių darbų. „McLaren“ dirbtuvėse mes privalome į viską reaguoti itin greitai.“
„TopGear“ epizodą apie „McLaren MP4-12C“ galite pamatyti čia: