Dar nematėme P1 tikroje lenktynių trasoje, tačiau „McLaren“ atstovų žodžiai pristatant šį išraiškingą egzempliorių teigia, kad ten jis atrodys ne blogiau nei Ženevos „Palexpo“ centre padengtas prožektorių spinduliais.
Priešingai nei italai, „McLaren“ prieš kurį laiką pasidavė turbinų madai ir jau ankstesnysis jų superautomobilis su kopijavimo aparato pavadinimu (MP4-12C) turėjo porą turbokompresorių. Naujasis jau pavadintas vardu, labiau tinkančiu „McLaren“, o ne „Canon“, ir taip pat turi 3,8 l darbinio tūrio variklį su pora turbinų. Bei elektrinį variklį.
Bendra šio dueto galia siekia 903 AG, o sukimo momentas – 899 Nm.
Kadangi tai hibridas, jis turės ir važiavimo vien elektra galimybę. Besišypsant pakelės medžiams P1 galės nuvažiuoti iki 10 km – praktiškai kaip „Toyota Prius“. Tačiau ekologija tegul užsiima jodinėjimą garbinantys Europos Sąjungos žalieji, o kalbant apie superautomobilius, tos temos labai plėtoti neverta.
Taigi, iki 100 km/h „McLaren P1“ galės įsibėgėti per „mažiau nei 3 sekundes“. Kažkur girdėta? Teisingai – kalbėdami apie „Ferrari LaFerrari“, italų kompanijos vadovai sakė tą patį. Daugiau nei 900 AG, 900 Nm, iki 100 per mažiau nei 3 s.
Bet daugiausiai britai gyrėsi ne jau minėtais italams identiškais skaičiukais. 300 km/h greitį „McLaren P1“ pasiekia per „mažiau nei 17 sekundžių“. Nors tai skamba lyg prastesnis rezultatas, lyginant su „LaFerrari“, „McLaren“ akcentuoja ne tai. Legendinio „McLaren F1“ įsibėgėjimas nuo 0 iki 300 km/h trukdavo net 11 sekundžių ilgiau nei naujojo P1. O tai jau galima vadinti pažanga.
„McLaren P1“ techniniai duomenys | |
---|---|
Benzininis variklis | 3,8 l V8 su dviem turbinomis |
Elektrinis variklis | 176 AG |
Galia | 903 AG |
Sukimo momentas | 900 Nm |
0-100 km/h | <3 s |
0-200 km/h | <7 s |
0-300 km/h | <17 s |