2013 05 16

„McLaren“ patvirtino P1 įpėdinio gamybą

Didžiosios Britanijos superautomobilių kompanijos „McLaren“ pardavimų bei rinkodaros vadovas Gregas Levine‘as teigia, kad P1 turės įpėdinį.
„McLaren P1“
„McLaren P1“ / „McLaren“ nuotr.

Visgi, greitu metu tikėtis jo nereikėtų – mat, P1 superautomobiliai dar nepasiekė pardavimo salonų, todėl specialisto teigimu, naujojo šios markės flagmano reikėtų laukti dar bent dešimt metų.

Levine‘as atskleidžia, kodėl tokių automobilių laukti reikia taip ilgai. „P1 bus gaminamas labai trumpą laiką. Kai parduosime visus šiuos modelius, pasitrauksime iš šio segmento. Į jį sugrįšime tik tada, kai tam bus optimalus metas. Tokių automobilių gamybos ciklai kartojasi maždaug kas dešimt metų“, – aiškina specialistas.

Iš 375 „McLaren P1“ net 250 vienetų jau užsakyta. 30 šių modelių pirkėjų pasirinko maksimalią įrangą. „Tai parodo, kad žmonės siekia išsiskirti iš minios“, – aiškina „McLaren Special Operations“ padalinio vadovas Paulas MacKenzie.

Britas pažymi, kad yra ir tokių klientų, kurie pasirenka pačias ekstremaliausias versijas – be oro kondicionieriaus, nedažytus modelius (visą kėbulą dengia puikiai matoma anglies pluošto tekstūra). Įdomu tai, kad yra ir klientų, užsisakiusių ne vieną, o du P1 superautomobilius.

„McLaren P1“ yra vienas iš kelių hibridinių superautomobilių, perkopusių 900 AG ribą. Pagrindiniais jo varžovais laikomi „Ferrari LaFerrari“ bei „Porsche 918 Spyder“.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos