Teoriškai, naujasis modelis turėtų tapti ikoniškojo F1 pasekėju bei pagal savo dinamines savybes nenusileisti tokiems egzotiškiems superautomobiliams, kaip „Bugatti Veyron“, „Porsche 918“ bei būsimam „Ferrari Enzo“ pasekėjui.
„McLaren“ koncerne dirbantys neįvardijami asmenys patvirtino, jog naujasis „mega-McLaren“ taip pat įgaus iš raidžių bei skaitmenų sudarytą pavadinimą (kaip ir MP4-12C). Negana to, praėjusį mėnesį naujasis britų „ginklas“ buvo bandomas uždaruose Ispanijos keliuose, prieš pereinant prie superautomobilio tobulinimo darbų Vokietijoje. Atstovai taip pat teigia, jog kompanija savo tvarkaraštyje numatė ir bandymus, esant itin aukštai temperatūrai, kurie tikriausiai bus vykdomi Bahreine.
Šiek tiek anksčiau buvo manoma, jog naujasis F1 turėtų kainuoti apie 400 tūkst. svarų (1,576 mln. lt.), tačiau dabar darosi panašu, jog vieno iš 500 modelių vertė sieks iki 1 mln. svarų sterlingų (3,94 mln. lt.).
Naujojo superautomobilio pirmtakas, kultinis F1, 1994-aisiais kainavo 2,128 mln. lt., tačiau tokia suma šiais laikais atitiktų apytiksliai 3,2 mln. lt.
Būsimasis „McLaren F1“ turės 5,0 litrų V8 variklį su 799 AG. Tuo rūpinasi „Ricardo“ įmonė, kurios inžinieriai tik per trumpą 18 mėnesių laikotarpį „nuo nulio“ suprojektavo ir paruošė MP4-12C agregatą. Naujasis motoras bus suporuotas su septynių laipsnių „Graziano“ pavarų dėže, turinčia dvigubos sankabos mechanizmą, o visa galia per šiuos agregatus keliaus tiesiai į galinius varančiuosius ratus. Galios pikas turėtų būti esant 7500 aps./min., tuo tarpu maksimalus 800 Nm sukimo momentas trauką generuos 3500 – 6800 aps./min. diapazone.
Britų Autocar teigia, jog 100 km/h greitį šis superautomobilis pasieks per 2,8 sekundės, 160 km/h – per 5,5 s., o 320 km/h ribą spidometro rodyklė kirs praėjus 20 sekundžių po starto.
F1 pasekėjas turės lengvą anglies pluošto konstrukciją, kuri šiek tiek primins MP4-12C platformą. Gerą sukibimą šiam modeliui suteiks iš aliuminio pagaminti pakabos elementai, hidrauliniai, šoninį svyravimą panaikinantys agregatai, prie situacijų prisitaikantys amortizatoriai bei penkių pakopų traukos kontrolė.
Anglies-keramikos stabdžiai suteiks trumpą stabdymo kelią, važiuojant net ir dideliu greičiu, o automobilio valdymą dar labiau pagerins vairavimo stabdžiais („brake steer“) bei elektroninė stabdžių jėgos paskirstymo funkcija. Negana to, tikėtina, jog tokių „hyper-automobilių“ pirkėjams lenktynių trasose bus pasiūlyta galimybė išjungti ABS sistemą.
Koncerne dirbantys žmonės teigia, jog naujasis „McLaren“ „ginklas“ bus didesnis, agresyvesnis bei funkcionalesnis nei MP4-12C, nors kai kurios išorės detalės primins tiek MP4, tiek kultinį F1. Koncerno inžinieriai tikisi sumontuoti ir aktyviuosius aerodinaminius elementus, panašiai, kaip „Pagani Huayra“ modelyje.
Superautomobilio salonas prabanga nepasižymės, tačiau tai suteiks nuostabų matomumą, sėdint vairuotojo sėdynėje. Tačiau tokius privalumus, kaip protingas borto kompiuteris bei vaizdo kamera gamintojas turėtų sumontuoti.
Šio superautomobilio gamyba turėtų prasidėti „McLaren“ technologijų centre (tai – ne ta pati vieta, kurioje buvo surenkamas MP4-12C). Per savaitę turėtų būti surenkama nuo 2 iki 3 egzempliorių, o visa šių modelių gamyba tęsis ketverius metus.