Greitesnis už, ko gero, 99 proc. pasaulyje pagamintų automobilių, F1 tapo tikra ikona. Lenktynėms skirtos šio automobilio versijos skynė pergales ilgų nuotolių lenktynėse, o standartinės versijos dar ir šiandien surenka septyniaženkles sumas aukcionuose.
1998 metais „McLaren“ pagamino paskutinį F1 superautomobilį ir susikoncentravo į drauge su „Mercedes-Benz“ vystomą projektą – automobilį SLR. Tikri „McLaren“ gerbėjai kritikavo šį britų žingsnį ir tikėjosi, kad ateityje jie grįš prie savo gamybos superautomobilio projekto.
Ir jie sugrįžo. Sukūrė MP4-12C, kuris yra greitesnis už konkurentus lenktynių trasoje. Tai tikrai sėkmingas automobilis, tačiau jis sulaukė kritikos už pernelyg „skaitmeninę“ aurą. Superautomobilio etiketė jam nelimpa. Gerbėjai laukia kažko daugiau.
Ir, panašu, ilgai laukti nereikės. „McLaren“ praneša, kad šių metų Monako „Formulės-1“ lenktynių metu jie pristatys F1 pasekėją – tikrą britišką superautomobilį.
Jei tikėsime gandais, šis superautomobilis turės galingesnį nei 800 AG variklį ir septyniaženklę kainą. Jubiliejines septyniasdešimtąsias lenktynes Monake „McLaren“ pasirinko neatsitiktinai – jų „Formulės-1“ komanda čia nugalėjo net 15 kartų.
Taigi, pasižymėkite savo kalendoriuje gegužės 27-ąją – ši diena visiems automobilių gerbėjams žada būti ypatinga.