Panašu, jog „McLaren“ vadovybė tai suprato, tačiau prasidėjus serijinei MP4-12C gamybai, buvo pastebėta, kad šiam, puikiai žinomam koncernui, užimančiam aukštus reitingus „Formulėje-1“, trūksta tokios patirties, kurią turi „Ferrari“. Ypač – serijiniuose automobiliuose.
Taigi, Wokinge įsikūrusi kompanija priėmė sprendimą kuo greičiau sukurti dar 2 modelius, skirtus gatvėms. Pastarasis jų superautomobilis – pirmasis, padėsiantis plėstis „McLaren Automotive“ visame pasaulyje. Šiomis dienomis atsidaro vis daugiau šio gamintojo atstovybių.
Gamintojo nuotr./„McLaren MP4-12C“ surinkimo procese |
Negana to, viena iš kompanijos „galvų“ teigė, jog jų planas yra artimiausiu metu į gamybą investuoti daugiau, kaip 2,38 mlrd. Litų. Iki šio momento, 73 „McLaren MP4-12C“ prototipų, žinomų pavadinimu „P11“, gamyba britams kainavo net ketvirtį milijono svarų (957 mln. lt).
Tikėtina, jog gamintojas naujuose modeliuose montuos tą patį 3,8 litro V8 variklį. Tai padėtų sumažinti gamybos kaštus, tačiau 600 AG, tuo pačiu, yra pakankamai daug, norint lygiuotis į „Ferrari 458 Italia“ ar „Lambroghini Gallardo“. Verta prisiminti ir tai, jog trasoje šis automobilis yra visa galva greitesnis už pastaruosius modelius, o tai turėtų dar labiau pasijausti po paskutinių inžinierių patobulinimų, išgirdus „Top Gear“ kritiką.
Sklando gandai, jog sekantis „McLaren“ bus nuožmus „Aventador“ konkurentas. Motor Trend teigia, jog naujojo, P12 modelio galia turėtų siekti 800 AG, išlaikant panašų į MP4-12C kėbulo svorį.
Po šio superautomobilio gamintojas žengs žingsnį link P13, kuris teoriškai turėtų papulti į tą pačią kategoriją, kaip ir „Porsche 911 Turbo“ bei „Audi R8 V10“.
„McLaren“ norėtų per metus pagaminti iki 4000 modelių, tačiau žinant, jog MP4-12C tiražas turėtų siekti 1300 modelių, o anoniminiai šaltiniai informuoja, jog britų planai – pagaminti 2500 superautomobilių, darosi neaišku: nejaugi pasaulį išvys tik 200 galingųjų P12?
Dabar visa tai – gandai, tačiau teigiama, jog 2012-aisiais „McLaren“ parodys P12, o sekantį modelį – metais vėliau.