Nors pastarojo modelio pardavimus Europoje ir JAV planuojama pradėti tik 2010 m., tačiau jau dabar yra sukurtas realus modelis, skirtas bandymams. Serijinę gamybą planuojama pradėti šių metų pabaigoje.
Gamintojo sukurtą F-CELL sistemą sudaro ličio jonų baterijos, elektros variklis ir vandenilio užpildymo galimybė. Anot „Daimler“ atstovų, minėtosios sistemos pagalba sukuriama galia atitiks 2 l darbinio tūrio variklio, išvystančio 134 AG galią, pajėgumus. Naujoji B klasės versija turės 136 AG ir 290 Nm sukimo momentą, o svarbiausia, jog pastarasis rezultatas bus pasiekiamas nuo to momento, kai užvedamas automobilis. Maksimalus greitis sieks 170 km/h, o į aplinką visiškai nebus išmetama CO2 dujų. Tikimasi, jog norint automobilio talpyklą pripildyti vandeniliu prireiks vos kelių minučių, o išlaidas kurui bus galima palyginti su vidutiniškai 3,3 l/100 km sunaudojančiu dyzeliniu automobiliu.
Panašu, jog 2010 m. naujasis „Mercedes-Benz B F-CELL“ taps pirmuoju, vandeniliu varomu ir serijinei gamybai paruoštu automobiliu pasaulyje.
2009 08 31
„Mercedes-Benz B F-CELL“ – prestižo ir ekonomiškumo derinys
Prestižas ir ekologiškumas – ar šie du kriterijai suderinami renkantis naują automobilį? Panašu, kad taip. Nors „Mercedes-Benz B“ ir nepriklauso prabangių limuzinų klasei, tačiau yra vieno geriausių gamintojų kūrinys ir speciali F-CELL versija bus itin ekologiška.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą