Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 02 10

„Mercedes-Benz CLA“ – pats aptakiausias serijinis automobilis pramonės istorijoje

Pranešama, jog naujasis ketverių durų „Mercedes-Benz CLA180 BlueEfficiency“ yra aptakesnis net ir už „Toyota Prius“. Jo oro pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,22.
„Mercedes-Benz CLA180 BlueEfficiency“
„Mercedes-Benz CLA180 BlueEfficiency“ / Gamintojo nuotr.

Šis vokiečių kūrinys į antrąją bei atitinkamai trečiąją vietas išstūmė „Toyota Prius“ (aerodinaminis koeficientas – 0,25) bei 3 serijos BMW (0,26).

Gamintojas tokį rezultatą pasiekė dėl santykinai smailos priekinės dalies bei gerai suprojektuoto, lygaus dugno paviršiaus. Inžinierių teigimu, „CLA180 BlueEfficiency“ priekio paviršiaus plotas siekia tik 2,21 kv. metro.

Aerodinamika daro didelę įtaką automobilio dinaminėms savybėms bei degalų sąnaudoms. Deklaruojama, kad CLA su 1,6 litro, keturių cilindrų benzininiu varikliu (120 AG bei 200 Nm) iki 100 km/h įsibėgėja per 9,9 sekundės, o maksimalus greitis siekia 190 km/h. Vidutinės šio automobilio degalų sąnaudos – 5,4 l/100 km. Nepamirškite, tai – benzininis automobilis.

Negana to, „Mercedes-Benz“ ketina dar daugiau investuoti į automobilių aerodinamikos tobulinimą. Jų planuose – naujo vėjo tunelio atidarymas kompanijos tyrimų bei tobulinimų centre, Sindelfingene, pietvakarių Vokietijoje. Teigiama, kad čia bus įrengtas specialus 19 m ilgio „bėgimo takelis“, ant kurio automobiliai išvystys iki 265 km/h greitį. Iki šiol „Mercedes-Benz“ naudojosi Štutgarto Universiteto vėjo tuneliu, kuriam šiais metais sukaks net 70 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?