2011 04 26

„Mercedes-Benz E63 AMG“ su nauju biturbo varikliu – dinamikos ir ekonomijos vedybos

„Mercedes-Benz E63 AMG“ tapo dar galingesnis ir dar ekonomiškesnis. „AMG Performance 2015“ strategijos rėmuose, šis itin galingas automobilis gavo naują 5,5 l. darbo tūrio V8 variklį su dviem turbinomis. Agregatas, jau montuojamas ir į CLS63 AMG, išvysto nuo 525 iki 557 AG, tačiau pasižymi mažesnėmis degalų sąnaudomis.
„Mercedes-Benz E63 AMG“ su V8 biturbo varikliu
„Mercedes-Benz E63 AMG“ su V8 biturbo varikliu / Gamintojo nuotr.

Skaičiuojant pagal naująjį europinį važiavimo ciklą, E63 AMG vidutiniškai sunaudoja 9,8 l. benzino 100 km kelio (universalas – 10,0 l.). Kitaip tariant 22% mažiau už pirmtaką su atmosferiniu 6,3 l. V8 varikliu. Svarbų indėlį įnešė naujas sportiškas elektromechaninis AMG vairo mechanizmas, kuris eikvoja energiją tik tada, kai atliekami vairavimo veiksmai. Be to, naujų pagalbos vairuojant sistemų dėka keleivių saugumas pasiekė visiškai naują lygį.

Šis aštuonių cilindrų variklis, kuriam priskirtas M 157 vardas, pasižymi dideliu inovatyvių technologinių komponentų rinkiniu: šalia tiesioginio benzino įpurškimo sistemos su degalų aerozolio uždegimu ir pjezoelektriniais purkštukais, čia panaudotas visiškai aliumininis karteris, keturi vožtuvai vienam cilindrui su kintamų fazių velenais, tarpinis oro/vandens aušintuvas, sumani generatoriaus valdymo sistema ir start/stop funkcija kaip standartinės komplektacijos dalis. 5461 cm3 darbo tūrio aštuonių cilindrų motoras išvysto 525 AG ir pasiekia 700 Nm sukimo momentą. Įdiegus „AMG Performance“ paketą šie rodikliai padidėja iki 557 AG ir 800 Nm. Abu E63 AMG variantai pasižymi išskirtinėmis dinaminėmis charateristikomis: nuo 0 iki 100 km/h jie pagreitėja atitinkamai per 4,3 ir 4,2 sek. (universalas – per 4,4 ir 4,3 sek.), o elektronikos apribotas maksimalus greitis siekia 250 km/h.

Degalų sąnaudos sumažėjo 2,8 l.

Nežiūrint padidėjusios galios, sukimo momento ir pagerėjusių dinaminių charakteristikų, naujasis E63 AMG demonstruoja 2,8 l. mažesnes negu ankstesnio modelio su V8 atmosferiniu varikliu degalų sąnaudas. Skaičiuojant pagal naująjį europinį važiavimo ciklą, degalų sąnaudos siekia 9,8 l. 100 km kelio, o anglies dvideginio emisija – 230 g/km (universalo: 10,0 l./100 km ir 234 g/km). Tiek sedanas, tiek universalas su „AMG Performance“ paketu pasižymi vienodomis degalų sąnaudomis ir anglies dvideginio emisija kaip variantai be jo.

Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz E63 AMG“ su V8 biturbo varikliu
Gamintojo nuotr./V8 biturbo variklis

„AMG Performance“ paketui būdingas galios ir sukimo momento padidėjimas pirmiausiai pasiektas padidinus maksimalų turbinų slėgį nuo 1 iki 1,3 bar. Vizualiai varikliai skiriasi išskirtinėmis kokybiškomis variklio apdailomis iš anglies pluošto. „AMG Performance“ pakete taip pat aptiksime kitokį vairaratį su juodos alkantaros elementais laikymo vietose, raudonai nudažytas stabdžių kaladėlių apkabas, o sedane – dar ir anglies pluošto AMG spoilerį ant bagažinės dangčio bei elektra valdomą galinio lango užuolaidą.

AMG SPEEDSHIFT MCT sportiška septynių laipsnių pavarų dėžė taupo degalus

Didžiausias nuopelnas dėl pavyzdinių degalų sąnaudų tenka AMG SPEEDSHIFT MCT sportiškai septynių laipsnių pavarų dėžei. Skirtingai nuo sukimo momento konverterio, ji turi šlapio tipo sankabą. E63 AMG standartinės įrangos sąraše taip pat yra stop/start funkcija: ji veikia pasirinkus „Controlled Efficiency“ pavarų dėžės režimą ir užgesina aštuonių cilindrų variklį automobiliui stovint. Start/stop funkcija gali būti įjungta arba išjungta paspaudus ECO mygtuką centrinėje konsolėje. Kai pavarų dėžė veikia C režimu, automobilis visada startuoja antrąja pavara. Sistema perjungia pavaras kaip galima anksčiau, tad variklis dirba žemais sūkiais. Degalų siurblys ir generatorius, kurių energijos sąnaudos priklauso nuo to, kokia galia jie turi dirbti konkrečiu momentu, bei stabdymo energijos rekuperavimo sistema dar labiau sumažina degalų sąnaudas.

Važiavimo dinamika nenukenčia: pavarų dėžės režimai S („Sport“), S+ („Sport Plius“) ir M („Manual“) juntamai pagyvina automobilį. Greitesnė reakcija, aukštesni sūkiai ir labiau spontaniškas pavarų perjungimas atskleidžia visą naujojo V8 variklio su dviem turbinomis potencialą. Važiuojant visais trimis pavarų dėžės režimais net neįjungus start/stop režimo, valdymo sistema gali prislopinti variklį. Ši sistema jautriai valdo įpurškimo ir uždegimo procesus, leisdama greičiau perjungti pavaras ir sukurdama jaudinantį akustinį efektą.

AMG RIDE CONTROL sportiška pakaba ir nauja vairavimo sistema

E63 AMG sumontuota AMG RIDE CONTROL sportiška pakaba su specialios konstrukcijos priekine ašimi: tarpvėžė padidinta 56 mm, o kiekvienam ratui skirtos atskiros laikančiosios konstrukcijos, kurios leidžia padidinti neigiamą išvirtimo kampą ir taip pagerinti sukibimą greitai įveikiant posūkius. Priekinės spyruoklės yra plieninės, o gale sumontuota pneumatinė pakaba su automatine kėbulo lygio palaikymo sistema. Taip pat standartinės įrangos sąraše yra elektronikos kontroliuojama amortizavimo sistema, kuri automatiškai reguliuoja pakabos standumą priklausomai nuo sąlygų ir sumažina kėbulo pasvirimo kampą. Rezultatas – žaibiškas perėjimas tarp optimalaus komforto ir geriausio įmanomo manevringumo. Mygtuko paspaudimu vairuotojas gali pasirinkti vieną iš trijų pakabos režimų – komfortišką „Comfort“ arba sportiškus „Sport“ ir „Sport Plius“.

Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz E63 AMG“ su V8 biturbo varikliu
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz E63 AMG“ su V8 biturbo varikliu

Taip pat visiškai nauja E63 AMG vairavimo sistema: sportiškas elektromechaninis AMG vairo mechanizmas, kurio jautrumas priklauso nuo greičio (perdavimo skaičius 14:1) ir kintamo efektyvumo stiprintuvas, prisitaikantis prie pakabos režimo. To pasekoje posūkiuose automobilis tampa itin manevringas. Vairo mechanizmas taip pat padeda sumažinti degalų sąnaudas, nes stiprintuvas naudoja energiją tik tada, kai atliekami vairavimo veiksmai.

Standartinės įrangos sąraše yra trijų lygių elektroninė stabilumo programa ESP su „Sport“ režimu, itin efektyvi AMG stabdžių sistema su elementais iš kompozicinių medžiagų priekiniuose stabdžiuose. Taip pat galima pasirinkti dar efektyvesnę ir 40% lengvesnę AMG keramikinę stabdžių sistemą. Optimalų sukibimą užtikrina nauji 18 colių dešimties stipinų AMG lengvojo lydinio ratlankiai su 225/40 R 18 padangomis priekyje ir 285/35 R 18 gale. Gamybos procesas, kuris jau buvo naudojamas gaminant ratus SLS AMG ir CLS63 AMG modeliams, užtikrina ratlankių ilgaamžiškumą ir 0,8 kg sumažina kiekvieno iš jų svorį.

Akivaizdžiai dinamiškas eksterjeras

E63 AMG su naujuoju M 157 varikliu iš išorės gali būti identifikuotas pagal naujus lengvojo lydinio ratlankius ir V8 BITURBO užrašą ant specifiškai plačių priekinių sparnų. Šiam reikalui taip pat padeda stilistinės AMG kėbulo detalės priekyje ir gale, AMG slenksčiai ir sportiška išmetimo sistema su dviem chromuotais dvigubais išmetimo vamzdžiais.

Juntamai atnaujintas interjeras

Ryškus kokybiško ir puikiai surinkto interjero akcentas yra naujas trijų stipinų „AMG Performance“ vairo ratas. Siekiant geriau valdyti automobilį, vairas, montuojamas ir į CLS63 AMG, yra išlygintas viršuje ir apačioje. Kitos jo savybės – aliumininės pavarų perjungimo svirtelės, perforuota oda laikymo vietose, trimatis oro pagalvės gaubto dizainas su „Silver Shadow“ spalvos "metallic" tipo dažais padengtais stipinais. Jį papildo nauja E-SELECT pavarų dėžės selektoriaus rankena su įspaustu AMG ženklu.

Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz E63 AMG“ su V8 biturbo varikliu
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz E63 AMG“ su V8 biturbo varikliu

Iš CLS63 AMG pritaikytas ir spalvotas trimatis TFT ekranas, sumontuotas spidometro centre. Vairuotoją pasitinka ryškus AMG logotopas, įsižiebiantis atidarius duris.

„AMG Perfomance Studio“: individualumas jau iš gamyklos

Specialūs daugiau individualumo suteikiantys priedai, kuriuos E63 AMG modeliui siūlo „AMG Performance Studio“, gali būti sumontuoti jau gamykloje:

  • Efektyvi AMG RIDE CONTROL pakaba,
  • Naujo dešimties stipinų dizaino blizgūs AMG lengvojo lydinio ratlankiai, nudažyti pilka titano spalva, su 255/35 R 19 padangomis priekyje ir 285/30 R 19 gale,
  • AMG blokuojamas diferencialas (blokavimo efektyvumas 40%),
  • Keraminiai AMG stabdžiai,
  • AMG interjero paketas su anglies pluošto apdaila,
  • AMG inerjero intarpai iš anglies pluošto arba juodu pianino laku padengtų detalių,
  • Apšviečiami AMG slenksčiai,
  • AMG vairuotojo paketas (iki 300 km/h padidintas maksimalus greitis ir vairavimo treniruočių kursas AMG vairavimo akademijoje).

Naujos pagalbos vairuojant sistemos pagerina saugumą

Daugiau kaip tuzinas nedelsiant suveikiančių E63 AMG sumontuotų pagalbos vairuojant sistemų padeda išvengti eismo įvykių arba sumažinti jų pasekmes. Tarp šių sistemų „Active Blind Spot Assist“ „aklųjų“ zonų stebėjimo sistema ir „Active Lane Keeping Assist“ važiavimo juostos kontrolės sistema, kurios praneša vairuotojui, kai artimo veikimo radarai nustato susidūrimo pavojų persirikiavimo metu. Jei vairuotojas ignoruoja šiuos įspėjimus ir per daug priartėja prie gretimoje juostoje važiuojančio automobilio, „Active Blind Spot Assist“ sistema pradeda veikti: per trijų lygių elektroninę stabilumo programą ESP paskirstydama stabdymo jėgą, pristabdo ratus kitoje automobilio pusėje ir išlaiko mašiną savo eismo juostoje.

Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz E63 AMG“ su V8 biturbo varikliu
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz E63 AMG“ su V8 biturbo varikliu

„Active Lane Keeping Assist“ taip pat susijusi su trijų lygių ESP. Ši sistema suveikia jei vairuotojas netyčia kerta ištisinę liniją juostos dešinėje arba kairėje. Šiuo atveju „Active Lane Keeping Assist“ pristabdo ratus kitoje pusėje ir taip apsaugo automobilį nuo linijos kirtimo. Tuo pat metu vairuotojas įspėjamas specialiu ženklu prietaisų skydelyje. Jei kertama punktyrinė linija, sistema aktyvuoja elektrinį virpesių generatorių vairo rate, kuris trumpais impulsais sudrebina vairą, taip diskretiškai, tačiau efektyviai pranešdamas apie būtinybę nedelsiant imtis veiksmų. Vairo ratas visada vibruoja prieš aktyvuojant stabdžių sistemą automobilio kurso korekcijos tikslais.

E63 AMG su naujuoju AMG 5,5 ltr. darbo tūrio V8 su dviem turbinomis bus gaminamas su sedano ir universalo kėbulais, o automobilių salonuose pasirodys 2011-ųjų rugsėjį. Pardavimų kaina išliks ankstesnio modelio kainų lygyje (kainos Vokietijoje, įskaitant 19% PVM):

  • E63 AMG sedanas – 105971 eur (su lietuvišku 21% PVM – 372046 lt),
  • E63 AMG universalas – 108'409 eur (su lietuvišku 21% PVM – 380606 lt),
  • „AMG Performance“ paketas – 8306 eur (su lietuvišku 21% PVM – 29612 lt),
  • AMG vairuotojo paketas – 3213 eur (su lietuvišku 21% PVM – 11280 lt).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos