Patikimų šaltinių teigimu, naujos kartos CL klasės pakaitalas pasižymės agresyvesniu priekiu, ryškesnėmis kėbulo linijomis, trumpesne galine dalimi.
S klasės kupė turėtų debiutuoti 2014-ųjų Ženevos automobilių parodoje, o po šešių mėnesių Paryžiuje „Mercedes-Benz“ parodys ir versiją su atverčiamu stogu. Ne paslaptis, jog su šiuo modeliu vokiečiai taikosi į „Bentley Continental GTC“.
2007-aisiais buvo pristatytas koncepcinis „Mercedes-Benz Ocean Drive“, kuris leidžia įsivaizduoti, kaip atrodytų S klasė be stogo.
Teigiama, jog naujosios kartos S klasės gamą sudarys penki modeliai su trimis skirtingais kėbulais. Manoma, kad sprendimui praplėsti S klasės modelių pasirinkimui įtakos padarė ir „Maybach“ divizijos uždarymas.
S klasės sedanai išlaikys savo pirmtako bruožus, tačiau galinių durų dydis priklausys nuo pasirinkto modelio ratų bazės (atstumo tarp ašių).
Remiantis patikimu šaltiniu, naujoji S klasė turėtų debiutuoti šių metų (2013-ųjų) rugsėjį, Frankfurto automobilių parodoje. Tuo tarpu „Pullman“ versijos (daugiau nei 5,7 m ilgio) turėtų būti parodytos 2014-ųjų Pekino automobilių parodoje.