Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz“ Paryžiaus automobilių parodoje |
Naujasis ketverių durų kupė modelis CLS, šio segmento pradininkas, pasižymi jaudinamu dizainu ir rafinuotu sportiškumu. Visi nauji CLS varikliai užtikrina 25 procentais mažesnes degalų sąnaudas, palyginti su ankstesniais modeliais. Efektyvumą taip pat padidina elektromechaninė „Direct-Steer“ sistema, esanti naujos kartos CLS modelio standartinėje įrangoje. CLS yra pirmasis pasaulyje automobilis, kurį galima pasirinkti su „LED High Performance“ žibintais. Pirmą kartą „Intelligent Light System“ apšvietimo sistema, montuojama „Mercedes“ modeliuose, naudoja bi-xenon žibintus su LED technologija.
Sekdama B klasės F-CELL automobilio pavyzdžiu, „Mercedes-Benz“ pristatė A klasės E-CELL modelį – antrąjį serijinės gamybos elektromobilį. Dvi ličio jonų baterijos leidžia automobiliui nuvažiuoti daugiau nei 200 kilometrų. Tylus elektra varomas automobilis pasiekia 70 kW (95 AG) galią bei 290 Nm sukimo momentą.
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz“ Paryžiaus automobilių parodoje |
Paryžiaus automobilių parodoje „Mercedes-Benz“ taip pat pristatė S klasės „S 250 CDI BlueEFFICIENCY“ – ekonomiškiausią pasaulyje prabangų sedaną. Ekonomiškas turbodyzelinis variklis suvartoja tik 5,7 l degalų 100 kilometrų, o išmetamųjų dujų kiekis siekia tik 149 g/km. Tai pirmas modelis prabangių automobilių segmente su 5 litrų degalų norma bei pirmas prabangus sedanas, išskiriantis mažiau nei 150 g/km CO2 išmetamųjų dujų. Automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 8,2 sekundės ir pasiekia maksimalų 240 km/val. greitį.
„Mercedes-Benz“ taip pat daug dėmesio skiria prabangių kupė modelių segmentui. Galingų ir sportiškų CL klasės modelių degalų sąnaudų ir išmetamųjų dujų emisijos buvo žymiai sumažintos. Naujasis „CL 500 BlueEFFICIENCY“ modelis su „BlueDIRECT“ technologija, trečios kartos tiesioginio įpurškimo sistema bei specialiu „BlueEFFICIENCY“ paketu vartoja net 22 procentais mažiau degalų.