Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 10 03

„Mercedes-Benz“ plečia savo produktų liniją: pristatyti MB kvepalai

Atrodo, kad „Mercedes-Benz“ pabodo gaminti tik automobilius ir kad jie nori atsipjauti dar didesnę dalį vyrų auditorijai skirtų produktų pyrago: šią savaitę buvo pristatyto „Mercedes-Benz“ kvepalai vyrams.
„Mercedes-Benz“ kvepalai
„Mercedes-Benz“ kvepalai.

Tačiau tai – dar ne viskas. Jau nuo 2012 metų pirmojo ketvirčio parduotuvėse bus galima įsigyti ne tik „Mercedes-Benz“ kvepalų, bet ir tualetinio vandens, balzamo po skutimosi, dezodoranto, šampūno, dušo želė ir dar kelių kosmetikos atributų.

Sunku pajausti „Mercedes-Benz“ kvepalų aromatą tik skaitant naujieną apie jų pasirodymą, tad laukiame jų pasirodant Lietuvoje.

Įdomu, kaip seksis šiems produktams pritapti prie vartotojų jau pamėgtų „Nivea“ ir kitų? Žinoma, MB turbūt taiko į kiek kitą auditoriją nei standartinis „Nivea“ pirkėjas, tačiau vertėtų prisiminti ir kai kuriuos itin nepavykusius bandymus išplėsti savo produktų liniją. Pavyzdžiui, „Harley-Davidson“ posūkį į vyno gamybą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?