Pranešama, kad šis projektas kompanijai kainavo apie 1 mlrd. eurų investicijų. Naujajame modelyje bus naudojamos naujos aliuminio detalių jungimo technologijos, o pirmą kartą „Mercedes-Benz“ masiniu būdu gaminamuose S klasės modeliuose panaudos aliumininį stogą. Gamintojas akcentuoja, kad dėl naujos darbo metodikos gamykloje bus išeikvota apie 20 procentų mažiau energijos nei iki šiol.
S kasė Sindelfingene bus gaminama su trimis skirtingais kėbulais: be bazinių bei prailgintų W222 modelių čia kiek vėliau bus surenkami ir S klasės kupė automobiliai.
„Mercedes-Benz“ nuotr./S klasės „Mercedes-Benz“ surinkimo linija |
„Mes labai didžiuojamės, galėdami ir vėl dirbti prie „Mercedes-Benz“ flagmano – turėdami sukaupę didelę patirtį gaminant prabangius automobilius galime patenkinti visų savo klientų lūkesčius“, – teigė gamyklos vadovas, Willis Reissas.
S klasės sedanų užsakymus gamintojas priima jau nuo gegužės vidurio, o į Europos atstovybes šie modeliai iškeliaus nuo liepos 20-osios.