Pranešama, kad baziniai CLS63 AMG sedanai bei „Shooting Brake“ universalai turės 5,5 litro V8 variklius su dviem turbokompresoriais. Jų generuojami 557 AG bei 720 Nm į galinius varančiuosius ratus bus perduodami per septynių laipsnių „AMG Speedshift“ automatinę transmisiją. Už papildomą kainą gamintojas įrengs ir „4MATIC“ visų varančiųjų ratų važiuoklę.
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz CLS63 AMG“ |
„Mercedes-Benz“ teigia, kad bus siūloma ir galingesnė, „S-Model“ versija. Baziniai modeliai Vokietijoje bus išleisti balandį, o S versijos – birželį.
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz CLS63 AMG“ |
Visi „CLS63 AMG S-Model“ modeliai iš gamyklų išriedės su visų varančiųjų ratų važiuoklėmis bei patobulintais 5,5 litro V8 „Biturbo“ varikliais – turbokompresorių generuojamas slėgis padidintas nuo 0,9 iki 1,0 atmosferos. 585 AG bei 800 Nm šiems automobiliams iki 100 km/h leis įsibėgėti tik per 3,6 sekundės. Teigiama, kad galia į visus varančiuosius ratus paskirstyta 33/67 santykiu – du trečdaliai jėgos bus perduodama į galinius ratus.
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz CLS63 AMG“ |
Už papildomą kainą gamintojas siūlo daugybę privalumų tarp kurių yra ir „Bang & Olufsen BeoSound“ garso aparatūra, tuo tarpu entuziastams bus pasiūlyta užsisakyti ir keraminius 402 mm skersmens stabdžių diskus.
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz CLS63 AMG“ |