Penkiavietis visureigis – vienas iš penkių automobilių, gaminamų ant moderniosios MFA platformos. Kiti keturi – A bei B klasės, CLA sedanas bei dar nedebiutavęs „CLA Shooting Brake“ universalas.
Kompaktiškame visureigyje dominuoja A ir B klasėse matyti bruožai: ryškų priekį puošia didelės grotelės, raumeningos kėbulo linijos. Įdomus sprendimas pateiktas su papildomomis šviesomis, sumontuotomis ant stogo skersinių.
Teigiama, kad GLA gaus B klasėje montuojamus variklius. Visureigyje, kaip ir pastaruosiuose vienturiuose, jie bus montuojami skersai.
Gamintojo nuotr./„Mercedes-Benz GLA“ |
Baziniai modeliai turės 1,6 litro „Renault“ jėgaines su 120 bei 154 AG, tuo tarpu vokiečių kurtas 2,0 litrų agregatas, priklausomai nuo poreikių generuos 208 AG arba 330 AG. Žinoma, daugiau nei tris šimtus arklių turinti jėgainė bus montuojama tik AMG versijose. Dyzelinių variklių gamą sudaro du varikliai: 1,8 litro su 108 arba 134 AG bei 2,2 litro su 168 AG.
Visi GLA gamykliškai turės šešių laipsnių mechanines pavarų dėžes, o už papildomą kainą gamintojas įrengs ir automatines transmisijas su dvigubos sankabos sistema. „Mercedes-Benz“ akcentuoja, kad tik galingesnės versijos gaus visų varančiųjų ratų važiuokles.
GLA yra vienas iš modelių, su kuriais vokiečiai siekia užsitarnauti jaunesnių vairuotojų dėmesį bei pagarbą. Negana to, tai – vienas iš trijų naujų visureigių, kuriuos „Mercedes-Benz“ pristatys iki šio dešimtmečio vidurio. Kiek vėliau pasirodys antrosios kartos GLK bei X6 varžovas – MLC (jis bus gaminamas ant dabartinio ML platformos).