„Mitsubishi“ yra sakę, kad jie rimtai svarstė visiškai nutraukti „Lancer Evo“ projektą. Planuojama hibridinė benzininio ir elektrinio variklių sistema, rodyta PX–MiEV koncepte, buvo atmesta kompanijos valdybos.
Bet dabar „Mitsubishi“ vadovai uždegė žalią šviesą naujajam „Lancer Evo“ bandyti pritaikyti kompanijos inžinierių kuriamą dyzelinio ir elektrinio variklių hibridinę sistemą.
Kompanijos inžinieriai tikisi, kad geras dyzelinių variklių sukimo momentas su elektrinio variklio pagalba galėtų automobiliui suteikti pagreitį įsibėgėti iki 100 km/h per mažiau nei penkias sekundes. Ir taip pat garantuoti mažesnes nei 200 g/km CO2 emisijas.
Reikia pripažinti, kad „Mitsubishi“ smarkiai rizikuoja. Didžiausioms „Lancer Evo“ rinkoms Japonijai ir Jungtinėms Amerikos Valstijoms dar tik pradedant įsisavinti dyzelinius automobilius, gamintojas gali netekti didelės rinkos dalies.