Panašu, kad kuo toliau, tuo sunkiau sekasi „PSA Peugeot – Citroen“ koncernui. Braška bendradarbiavimo su „General Motors“ sutartis, Prancūzijos valdžia spaudžia atleisti dalį darbuotojų, itin prastai sekasi parduoti automobilius visoje Europoje, o nuo šiol dar ir „Mitsubishi“ grasina noru atsiskirti. Grasina, nes gamybą sustabdo ir neužsimena nieko, apie galimybę ją pratęsti.
Pagal susitarimą, „Mitsubishi“ turėjo tiekti „Peugeot iOn“ ir „Citroen C-Zero“ vardais, kurie identiški „Mitsubishi i-Miev“ elektromobiliui. Prancūzai turėjo gauti po 100 tūkst. automobilių kasmet nuo 2010-ųjų, tačiau iš tikrųjų, iš viso buvo pagaminta vos daugiau nei ketvirtadalis šių automobilių. Pagal duomenis, kurios skelbia gamintojas, per pirmuosius šių metų šešis mėnesius buvo parduoti tik 935 „Citroen C-Zero“ ir 852 „Peugeot iOn“ automobiliai.
Japonai iš dalies dėl susiklosčiusios situacijos linkę kaltinti pačius prancūzus. Pasak „Mitsubishi“, kalta netinkama rinkodara. „Peugeot – Citroen“ iškėlė sau per didelius tikslus ir neįvertino rinkos paklausos. Trumpiau tariant, prancūzai stipriai pervertino savo galimybes.