Tačiau šios sistemos gali blaškyti vairuotojus, tad JAV Nacionalinė transporto saugos valdyba prisijungė prie saugumo organizacijų, pasisakydama už draudimą naudotis mobiliuoju telefonu vairuojant.
Automobilių gamintojai supranta, kad turi sukurti tokias sistemas, kurios keltų kuo mažesnę riziką ir apsaugotų vairuotojus bei jų išmaniuosius telefonus nuo nepageidaujamų smūgių.
Apie galimybes tai pasiekti automobilių pramonės atstovai diskutavo ir Las Vegaso „Consumer Electronics Show“ parodoje.
Tiek „Ford“ kuriama „Sync“ aplikacija, tiek „Mercedes-Benz“ „DriveStyle“, tiek BMW „ConnectedDrive“ sistemos turi valdymo skirtumų, tačiau visų jų tikslas vienas – perkelti aplikacijas iš išmaniojo telefono į automobilio sistemą ir tuo pačiu užtikrinti vairuotojo saugumą. Tačiau kam jas perkelti į automobilį, jeigu naudotis vairuojant negalima?