Net visiškai sutrūnijusios transporto priemonės vokiečiai dabar nesutinka parduoti pigiau kaip už 2500 eurų (8632 litus), mat tokią pinigų sumą jie gauna atidavę mašiną sunaikinti ir nusipirkę naują automobilį, rašo „Lietuvos rytas“.
Tuo tarpu didžiausią dalį į Lietuvą atgabentų automobilių nuperka baltarusiai ir prekeiviai iš Azijos šalių, kuriems reikia senų pigių automobilių. Jie net nesidairo į mašinas, kainuojančias daugiau kaip 4 tūkst. eurų.
Naudotų mašinų prekeiviai geria vaistus, žiūrėdami, kaip galingi presai Vokietijoje naikina automobilius, kuriuos būtų galima sėkmingai parduoti Azijos ar Afrikos šalyse.
„Tai, ką labiausiai perka kazachai, kirgizai ar tadžikai, dabar Vokietijoje sunaikinama“, – „Lietuvos rytui“ pasakojo jau porą dešimtmečių iš Vokietijos naudotas mašinas gabenantis kaunietis Andrius.
Vokiečiai už seną mašiną prašo 2500 eurų net tuo atveju, jei Lietuvoje ją būtų galima parduoti tik už 1500 eurų.
O skatinimo pirkti naujus automobilius sistema Vokietijoje jau veikia: kovo mėnesį Vokietijoje įregistruota 401 tūkst. naujų mašinų – 40 proc. daugiau nei prieš metus tą patį mėnesį.
Tiesa, vokiečiai labiau perka prancūziškuosius „Renault“ ir „Peugeot“, o ne savo „Volkswagen“ ar „Opel“. Tad Vokietijos Vyriausybės mėginimas gelbėti savo automobilių pramonę labiau padeda kaimynei Prancūzijai.