Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 09 13

Nauja „3008 HYbrid4“ modifikacija: CO2 emisija – tik 91 g/km, degalų sąnaudos – tik 3,5 l/100 km mišriomis sąlygomis

Atnaujinto pirmojo pasaulyje visiškai hibridinio dyzelinio krosoverio „3008 HYbrid4“ taršos (CO2) emisija sumažėjo iki 91 g/km.
„Peugeot 3008 HYbrid4“
„Peugeot 3008 HYbrid4“ / Gamintojo nuotr.

„Peugeot“, kuri buvo technologijos „HYbrid4“ pirmtakė, išlaikė veržlumą pagerindama savo naujo tipo jėgos agregato aplinką tausojančias savybes. Remdamiesi patirtimi, įgyta kuriant 3 hibridinius dyzelinius „Peugeot“ modelius („3008 HYbrid4“, 508 RXH, „508 HYbrid4“), ir siekdami nuolat tobulinti šią technologiją, inžinieriai nustatė vietas, kurias reikia tobulinti.

Patobulinta kai kuriais parametrais nauja variklių valdymo programinė įranga bus pradėta naudoti nuo 2012 m. rugsėjo parduodamuose automobiliuose „3008 HYbrid4“. Buvo pagerintas energijos atgavimo fazių ir akumuliatorių valdymas, – šie dalykai padėjo sumažinti CO2 išmetimą ir degalų sąnaudas. Šie patobulinimai labiausiai bus juntami važinėjant miesto sąlygomis.

Nuo šiol oficialiai patvirtinta „3008 HYbrid4“ CO2 emisija mišriomis sąlygomis bus 91 g/km, o degalų sąnaudos – 3,5 l/100 km automobilio modifikacijos su 16 colių skersmens labai mažo pasipriešinimo riedėjimui padangomis. Modelių su kitokių matmenų padangomis (16’’ M+S, 17’’ arba 18’’) CO2 emisija ir degalų sąnaudos taip pat sumažintos iki 99 g/km ir 3,8 l/100 km.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs