Anot gamintojų, automobilis turi pakankamai silpną elektrinį variklį, išvystantį 20 AJ galią bei pasiekiantį 210 Nm sukimo momentą. Motoras įmontuotas tarp pavarų dėžės ir pagrindinio variklio. Ličio jonų baterijos įmontuotos koncepcijos galinėje dalyje. Taip pat BMW pateikė detalią schemą, padėsiančią geriau suprasti hibridinės koncepcijos veikimo principus.
Ličio jonų baterijos įkraunamos regeneruojant stabdžių energiją, vėliau panaudojamą oro kondicionieriaus bei kitų sistemų automobilio salone veikimui. Taip pat ypatinga elektros variklio sumontavimo vieta padeda efektyviau valdyti automobilio užvedimo ir užgesinimo funkciją.
Pagrindinis „BMW 7 ActiveHybrid" N63 4,4 l darbinio tūrio V8 tipo variklis su dviem turbinom ir tiesioginiu kuro įpurškimu jau matytas „750i" bei „X6 xDrive50i" modeliuose. Motoras išvystys 407 AJ bei pasieks 600 Nm sukimo momentą. Žadama, jog hibridinė koncepcija naudos 15 % mažiau kuro.
„ActiveHybrid" technologija bus pritaikyta dviejuose BMW modeliuose ir šių automobilių gamyba prasidės 2009 metais.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą