Važiavimo greitis, akceleracija ar riedėjimas yra pasirenkami priklausomai nuo to, ar priekyje yra įkalnė ar nuokalnė. Nelygaus reljefo keliuose tokia sistema, gamintojų skaičiavimais, gali sutaupyti iki 3 proc. degalų.
Naujoji sistema „Scania Active Prediction“ padeda vairuotojams taupyti degalus ir sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį. Iš esmės ši sistema pritaikyta kartoti profesionalių vairuotojų veiksmus važiuojant tokiomis sąlygomis.
Taip pat svarbus tokios sistemos privalumas yra prognozuojamas važiavimas naujais keliais arba naktimis, kuomet net ir profesionalus vairuotojas nežino, kas laukia priekyje. Sistema veikia efektyviai ir padeda taupyti degalus, nepriklausomai nuo paros laiko ir kelio, be to, ji nepavargsta.
Dažniausiai, gabenant krovinius, labai svarbus būna laiko faktorius. Norint nugabenti krovinį per trumpesnį laiką, reikia važiuoti greičiau. Tai lemia didesnes degalų sąnaudas. Gamintojai tikisi, kad naujoji sistema bent iš dalies kompensuos degalų išlaidas, kurios atsiranda skubant pristatyti krovinį.
Jei „Scania Active Prediction“ kelionės greičio kontrolės sistemą lygintume su kitomis analogiškomis sistemomis, laiko skirtumas važiuojant tą patį atstumą yra minimalus.
Per vieną važiavimo pamainą prarandama keletas minučių. O daugeliui transporto įmonių tai taip smarkiai nerūpi kaip degalų išlaidos.
40 t transporto priemonių junginys, nuvažiuojantis per metus 180 tūkst. km, turėtų sutaupyti vidutiniškai 1 700 l. degalų. Tai leistų sutaupyti apie 2 000 eurų, vertinant dabartinėmis degalų kainomis, ir kiekvienas vilkikas į aplinką išmestų 4 t mažiau anglies dioksido.
Sistema bus pradėta montuoti į vilkikus ir pardavinėjama nuo kitų metų. GPS sistemos žemėlapių padengimas vakarų ir centrinėje Europoje sieks 95 proc.