Patys paprasčiausi šie automobiliai po kapotu turės 2,5 litro 5 cilindrų MPI variklius su 170 AG bei penkių laipsnių mechanine pavarų dėže. Toks modelis turėtų kainuoti maždaug nuo 48 tūkst. lt. Užsisakius šešių laipsnių DSG transmisiją, teks papildomai sumokėti apie 4,8 tūkst. lt.
Gamintojas taip pat siūlys ir versiją su 2,0 litrų turbininiu varikliu. Tokiuose modeliuose „Volkswagen“ montuos ir panoraminius stoglangius, aukštos kokybės garso aparatūrą bei navigacinę sistemą. Tiesa, tokie malonumai jums mažiausiai kainuos apie 68 tūkst. lt.
Nemažai dėmesio sulaukė ir „Beetle“ su 2,0 litrų TDI varikliu. Pastarasis agregatas turės 140 AG ir 320 Nm. „Volkswagen“ atstovai teigia, jog tai – pats efektyviausias „Beetle“. Jo mišrios degalų sąnaudos – 7,1 l/100 km.
Galingų, tačiau klasikines formas turinčių modelių mėgėjų šis gamintojas taip pat nenuvylė. Tokių žmonių poreikius atitiks „Volkswagen Beetle R“.
Pastarasis modelis, papuoštas 20 colių blizgančiais ratlankiais, po variklio dangčiu slepia 2,0 litrų TSI agregatą, suporuotą su šešių laipsnių DSG transmisija. 240 AG turėtų leisti šiam modeliui suteikti ne ką mažiau aštrių pojūčių nei tą pačią platformą naudojantys „Golf R“ arba „Scirocco R“.
Negana to, šio modelio kėbula puošia gerokai agresyvesni buferiai, ryškiai mėlyni stabdžių suportai bei du chromuoti išmetimo vamzdžiai.
Automobilio vidų gamintojas taip pat papuošė visa R divizijai būdinga periferija: sportiškomis sėdynėmis, „Nappa“ odos apdaila bei papildomais davikliais prietaisų skydelyje.
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./„Volkswagen Beetle“ |