Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Dabar tikrai ne metas nustoti skaityti!
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 06 25

Nauja „Opel Astra OPC“ turės 280 AG

Atnaujinta „Opel Astra” modelių šeima turi dar vieną naują galingą 206 kW / 280 AG „Astra“ OPC narį, kuris papildo jau esamų mažojo „Corsa” OPC ir „Insignia” OPC gretas. 2,0 l variklis su turbina ir tiesiogine degalų įpurškimo sistema „Astra“ OPC (Opel Performance Center) pasiekia 400 Nm sukamąjį momentą ir nuo nulio iki 100 km/h įsibėgėja per 6 sekundes. Maksimalus greitis 250 km/h, tad lig šiol jokia „Astra“ nebuvo tokia greita.
„Opel Astra OPC“
„Opel Astra OPC“ / Gamintojo nuotr.
  • 2,0 l 206 kW/280 AG benzininis turbo variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema
  • 400 Nm sukamasis momentas, iki 100 km/h įsibėgėja tik per 6,0 sekundes, maksimalus greitis 250 km/h
  • Išskirtinė „FlexRide” važiuoklė ir „HiPerStruts” pakaba
  • Maksimali trauka su daugiadiskiu riboto praslydimo diferencialu
  • Lengvesni ir temperatūros pokyčiams atsparesni „Brembo” stabdžiai
  • Aukštos kokybės, gydytojų asociacijos sertifikuotos sėdynės
  • Galingo OPC modelio dizainas pasižymi sportiniu interjeru bei išreiškia aistrą
  • Kainos Baltijos šalyse parsideda nuo 100 tūkst. litų (29 410 eurų)

Keturių cilindrų variklis pasižymi net 25 proc. didesniu sukamuoju momentu nei ankstesnėse „Astra” OPC bei turi 40 AG daugiau. Tai reiškia, kad vienam darbiniam variklio tūriui tenka 140 AG. Lyginant su ankstesniu „Astra“ OPC, kur vienam darbiniam variklio tūriui teko 120 AG – tai yra pats galingiausias „Opel“ siūlomas benzininis variklis. Naujas variklis yra paremtas „Opel“ 2,0 l 250 AG benzininiu agregatu su turbina, bet gali išvystyti dar papildomas 30 AG.

Gamintojo nuotr./Opel Astra OPC
Gamintojo nuotr./„Opel Astra OPC“

Nepaisant to, variklis ekonomiškesnis, degalų sąnaudos mažesnės 12 proc., o anglies dvideginio tarša mažesnė 14 proc. lyginant su ankstesniu modeliu. 100 km nauja „Astra“ OPC sunaudoja 8,1 l degalų (anksčiau 9,2 l/100 km), o anglies dvideginio tarša neviršija 189 g/km (anksčiau 221 g/km)

„Opel” inžinieriai sukonstravo visiškai naują variklio oro tiekimo sistemą, kad kuo daugiau oro patektų į turbiną. Taip pat buvo patobulinta dujų išmetimo sistema, dėl ko pagerėjo variklio darbas. Turbina taip pat buvo patobulinta ir konstruojama naudojant naujas dalis, kad atlaikytų dar didesnį slėgį.

Aukšto lygio „FlexRide” važiuoklė, „HiPerStruts” pakaba ir riboto praslydimo diferencialas

„Astra“ OPC modeliui „Opel” sukūrė išskirtinių techninių galimybių  važiuoklę, kuri suteikia automobiliui puikų stabilumą įveikiant posūkius, geresnį valdymą ir papildo galingą 206 kW/280 AG variklį, turintį 400 Nm sukamąjį momentą. Važiuoklėje montuojami vairavimo dinamiką leidžiantys užtikrinti elementai: inovatyvi priekinių ratų pakaba „HiPerStrust“, mechatroninė „FlexRide“ važiuoklės sistema, mechaninis riboto praslydimo diferencialas bei  „Brembo“ stabdžiai.

„FlexRide” važiuoklės sistema pagerina OPC modelio charakteristikas, valdymą, reakciją į akceleraciją bei yra komfortiška važiuojant nelygia kelio danga.  Vairuotojas gali rinktis tris skirtingus važiavimo režimus. Kiekvienas režimas užtikrina unikalią ir specifinę, šio, išskirtinių techninių galimybių automobilio, vairavimo patirtį. „Standard“ režimas leidžia visą laiką pajusti visapusišką važiuoklės efektyvumą bei komfortą kasdieniame važinėjime.

Pasirinkus „Sport“ režimą, pakaba pasidaro kietesnė, dar labiau sumažėja kėbulo pasvyrimas, o vairo mechanizmas tampa dar tikslesnis. Tuo tarpu „OPC“ režimas sukuria ypatingą važiavimo potyrį: automobilio valdymas tampa dar aštresnis, lyginant su „Sport“ režimu, akceleracija dar jautresnė, o važiuoklė leidžia pasiekti maksimalias galimybes.

Naujos „Astra” OPC galinėje ašyje montuojama, sportiniuose automobiliuose išbandyta, „Watt“ jungtis, kuri sumažina kėbulo šoninius svyravimus posūkiuose. „Watt“ svirtys su šarnyrais tvirtinamos automobilio apačioje ant nedidelės kryžmės už galinio rato per vidurį. Prie jų prisukamos šoninės svirtys, jungiančios centrinę svirtį su ratais. Tokia jungtis absorbuoja net 80 proc. apkrovų, tenkančių kėbului posūkiuose. Automobiliai bus komplektuojami su 19 colių lengvojo lydinio ratlankiais, dėl to jis atrodys dar sportiškesnis. „Opel“ inžinieriai važiuoklei pritaikė ir kitokias spyruokles, amortizatorius bei standesnes įvores.

Gamintojo nuotr./Opel Astra OPC
Gamintojo nuotr./„Opel Astra OPC“

Norint naujos „Astra” galią išnaudoti kaip galima efektyviau, priekinėje ašyje įmontuotas mechaninis daugiadiskis riboto praslydimo diferencialas. Kai praslysta vienas ratas, du mechaninio diferencialo diskai veikia kaip sankaba, jie sukabina priekinės ašies abu ratus ir daugiau sukimo momento perduoda tam ratui, kuris turi geresnį sukibimą su keliu. Tokia sistema ideali važiuojant lenktynių trasoje. Besiblokuojantis diferencialas užtikrina puikų automobilio valdymą, stabilų greitėjimą ne tik startuojant iš vietos, tačiau ir posūkiuose, kai varančius ratus veikia skirtinga apkrova.

ESP (elektroninė stabilumo kontrolės sistema) „Astra” OPC modelyje taip pat turi tris skirtingus režimus, priklausomai kaip sportiškai norima važiuoti. Iš anksto pasirinkus standartinį režimą, kuris buvo optimizuotas OPC modeliui, maksimali važiavimo sauga bus užtikrinta kasdieninėse situacijose, o vairuotojas nepraras automobilio kontrolės. „Varžybų“ režimas atitoliną ribą, kuomet pradeda veikti automatinė stabilumo sistema. ESP visiškai išjungiama (režimas „ESP Išjungta“) palaikius nuspaustą mygtuką ne mažiau kaip 5 sekundes.

„Astra“ OPC stabdžių sistema buvo sukonstruota taip, kad atitiktų visus reikalavimus automobiliui, važiuojančiam dideliu greičiu. OPC inžinieriai priekyje naudojo „Brembo“ aušinamus diskinius 355 x 32 mm dydžio stabdžius su keturiais stūmokliais. Čia montuojamos ir aukštos kokybės stabdžių trinkelės. Todėl „Brembo“ stabdžių sistema pasižymi dar didesniu atsparumu karščiui, nepaisant ar trumpai, ar ilgai stabdžio pedalas yra spaudžiamas.

Pagal visas OPC testavimo tradicijas, visi modeliai išbandomi šiauriniame „Nürburgring“ trasos žiede, vadinamame „Nordschleife“. Visi OPC testuojami ir griežtais reikalavimais pasaulyje garsėjančioje  „Green Hell“ trasoje. Ji pavadinta Didžiosios Britanijos lenktynininko Jackie Stewarto garbei.

Gamintojo nuotr./Opel Astra OPC
Gamintojo nuotr./„Opel Astra OPC“

Visi OPC modeliai turi nuvažiuoti 10 tūkst. km bandymu metu bei 20,8 km „Nordschleife“ trasoje maksimaliu greičiu. Bandymuose nuvažiuotų kilometrų apkrova yra 18 kartų didesnė nei važinėjant įprastais keliais. Tai reiškia, jog 10 tūkst. km žiede atitinka 180 tūkst. nuvažiuotų kilometrų įprastais keliais. Po ekstremalių bandymų, visi OPC gali klientams užtikrinti maksimalų patikimumą.

Išraiškingas dizainas pabrėžia „Astra” galią

Galingas automobilis turi atrodyti išraiškingai: „Astra” OPC kėbulo linijos pabrėžia tikrą aistrą greičiui. Vairuotojai, greičio entuziastai viduje ras naujos formos vairą plokščia apačia, lengvas, iš pažangių medžiagų pagamintas sportines sėdynes, unikalią „iPhone PowerApp“ įrangą, kuri vairuotojui suteiks daug naudingos informacijos apie variklio ir kitų automobilio sistemų darbą per „Can bus“ sąsają. „Astra“ OPC sportiškumo suteikia naujo dizaino priekinis ir galinis bamperiai, specialūs šoniniai slenksčiai, aerodinaminis oro aptakas ant stogo, trapecijos formos dujų išmetimo sistemos vamzdis. Be standartiškai montuojamų 19 colių dydžio ratlankių, klientai, norintys dar sportiškesnio automobilio, gali rinktis 20 colių dydžio ratlankius. Be to, klientai gali rinktis išskirtinio OPC dizaino komplektaciją.

Plokščias OPC vairaratis su valdikliais dabar 10 mm mažesnis, nei kituose „Astra“ modeliuose naudojami vairaračiai, kas vairavimui suteikia daugiau tikslumo ir sportiškumo jausmo. Vairo vieta, kur jis liečiasi su nykščiu, yra naujai sumodeliuota, kas užtikrina dar patogesnį vairo laikymą bei prietaisų skydelio matymą. Ryškiai mėlyna ar šviesaus perlamutro spalva išsiuvinėti OPC inicialai pabrėžia sportišką, aukštos kokybės atmosferą.

Klientai papildomai gali rinktis aukščiausios kokybės, pagal naujausias technologijas sukurtas sportines sėdynes, kurios yra sertifikuotos Vokietijos nepriklausomų nugaros ligų gydytojų organizacijos (AGR).  Sertifikatas išduodamas, jei sėdynės atitinka ergonomikos kriterijus. „Opel“ inžinieriai sėdynių konstrukciją kūrė iš pažangios medžiagos mišinio, pasižyminčiu mažu svoriu, bet dideliu tvirtumu. Priekinės sėdynės užtikrina dinamiško važiavimo potyrį dėl žemesnės sėdėjimo pozicijos. Pasirinkus aukštos kokybės sportines sėdynes, jas galima reguliuotis net 18 krypčių.

„Opel“ yra pirmoji automobilių gamintoja, siūlanti aukštos kokybės sėdynes su pneumatiškai valdomomis šoninėmis sėdynių pagalvėlėmis. Žemesnė sėdynių padėtis leidžia geriau jausti automobilį bei jo sukibimą su kelio danga.

Patikima OPC ženklo reputacija

Sportiškų automobilių pradininkas „Astra” gamoje, dabar jau naujausios kartos „Astra” OPC, dar labiau pabrėžia sportiškumą, techninę kompetenciją susijusią su OPC ženklu. „Astra“ OPC kaina prasideda nuo 100 tūkst. litų (29 410 eurų su mokesčiais) Baltijos šalyse ir yra konkurencingas  modelis sportinių automobilių segmente.

Per paskutinius 7 – nis metus jau parduota 15 tūkst. „Astra“ OPC modelių. Be „Corsa“ OPC, pagal metinius pardavimų rodiklius, „Astra“ yra labiausiai perkamas „Opel“ OPC modelis. Pagal „Opel“ koncerno skaičiavimus, per pastaruosius 12 mėn. ketinama parduoti 10 tūkst. OPC modelių. Iš jų bent pusę bus „Astra“ OPC, apie 3 000 – „Corsa“ OPC, o likusi dalis – „Insignia“. Galingų kompaktinių automobilių, kurių galia yra daugiau nei 271 AG, Europoje per metus parduodama apie 14 tūkst. vienetų. Remiantis šiais skaičiais, „Opel“ tikisi užimti 30 proc. galingų kompaktinių automobilių rinkos Europoje. 

Gamintojo nuotr./Opel Astra OPC
Gamintojo nuotr./„Opel Astra OPC“

„Opel“ techninio tobulinimo centras („Opel Performance Center”) nuo 1999 m. yra atsakingas už sportiškų akcentų kūrimą „Opel” modeliams. Tai yra pagrindinis šio prekės ženklo bruožas – išskirtiname dizaine įkūnyti aistrą ir emocionalumą bei suteikti geriausią kokybę ir vairavimo dinamiką.

OPC automobiliai pozicionuojami kaip emocionaliausi „Opel“ modeliai. Dabartiniai OPC modeliai yra – 141 kW/192 AG „Corsa“ (154 kW/210 AG „Nürburgring-Edition” versija), 239 kW/325 AG „Insignia” OPC, kuri galima kaip keturių ar penkių durų sedanas ir „Sports Tourer“ versija.

Įgimtas sportiškumas: „OPC line” įranga „Opel“ modeliuose

Klientai besirenkantys efektyvų OPC modelį, jį dar gali individualizuoti specialia „OPC line” įranga.  Ją galima užsisakyti tiesiogiai iš gamintojų. Klientai jau įsigiję „Opel“, juos gali atitinkamai modifikuoti „Opel“ prekybos partnerių atstovybėse. 

„OPC Line” įranga sudaro: kėbulo dekoras, lengvojo lydinio ratlankiai, bei „Opel” inžinierių patobulintos ir specialiai kurtos interjero detalės -  vairas, pavarų perjungimo svirtis.

Populiarūs ir išskirtiniai vairuotojų OPC mokymai

Išskirtiniai OPC mokymai organizuojami nuo 2006 metų ir yra mėgiami ambicingų vairuotojų. Jie yra atviri netik „Opel“ klientams, ar tiems kurie turi OPC modelius, bet ir kitas mašinas vairuojantiems. Vienos dienos mokymai vyksta „Opel“ tyrimų centre Dudenhofene, kuriame yra vystomi ir bandomi ateities modeliai bei prototipai. Tokių mokymų dalyviai išmoksta saugiai kontroliuoti bei valdyti OPC modelių dinamiką. Mokymus veda profesionali instruktorių komanda, kuriai vadovauja  „Les Mans“ lenktynių čempionas  ir šio prekės ženklo ambasadorius Joachimas Winkelhoskas. Šių seminarų tikslas – maksimaliai valdyti automobilį tam jaučiant ir didelį malonumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai