Palyginti su senesniais modeliais, naujasis 5-os serijos BMWpadidėjo: 58 mm ilgesnis (4899 mm), platesnis 14 mm (1860) ir žemesnis 18 mm (1464 mm).
Variklių gama susideda iš trijų turbininių dyzelių ir keturių benzininių. Kaip minėjome, galingiausia versija – „BMW 550i“ su bi-turbo V8 4,4 tipo varikliu. Jis turi 407 AJ ir maksimalų 600 Nm sukimo momentą. Likusieji varikliai – V6 tipo. „BMW 535i“ turės 306 AJ, „528i“ – 258 AJ, o „523i“ – 204 AJ. Vienintelis 4 cilindrų variklio modifikaciją turės dyzelinis „520d“ (184 AJ). Likę du, varomi dyzeliu, – „525d“ su 204 AJ ir „530d“ su 245 AJ.
Pavarų dėžė – dviejų tipų: bazinės versijos – 6 laipsnių mechaninė, o už papildomus pinigus galima įsigyti 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Kalbant apie taupumą, „520d“ vidutiniškai naudos 5 litrus dyzelio 100 km.