Sistema užfiksuos, kai automobilis atsidurs spūstyje ir pasiūlys perimti kontrolę. Vairuotojui sutikus, ji reguliuos automobilio greitį, suks vairą, priklausomai nuo to, kur važiuoja priekyje esantis automobilis.
Šiems sprendimams priimti elektroninės sistemos smegenys naudos priekyje montuojamus statymo sensorius ir adaptyvinės automatinės greičio palaikymo sistemos radarą. Taip pat, priekyje sumontuotos vaizdo kameros fiksuos pėsčiuosius ir esant kritinei situacijai, nuspaus stabdžių pedalą.
Panašią sistemą kiek seniau pristatė ir „Nissan“. Jų „Predictive Forward Collision Warning System“ fiksuoja vieną automobilį ir kelyje galimas kliūtis. Jei „Audi“ sistema geresnė – ji fiksuoja kelis priekyje važiuojančius automobilius. Taip išvengiama kritinių situacijų, kai vienas automobilis stabdo, o kiti, važiuojantys iš paskos, stabdo vis stipriau.
„Mercedes-Benz“ kuria panašią sistemą, ją montuos naujos kartos S klasės flagmane. „Traffic Jam Assist“ pavadinimo sistema, panašu, bus identiška į kuriamą „Audi“. Kaip ir „Mercedes-Benz“, „Audi“ sistema debiutuos didžiausiame markės modelyje – A8.