Penkių su trupučiu metrų ilgio automobilis yra tikrai didelis sedanas. Sako, kad gale sėdintiems keleiviams vietos bus daugiau nei siūlo 5 serijos BMW ar „Audi A6“. O bagažinėje – daugiau vietos, nei „Audi A8L“.
Didelis kėbulas reikalauja didelių ratų, sako dizaineriai. Amerikiečiai čia sutalpino 19 colių standartinius, arba 20 colių papildomai pasirenkamus ratus.
Technologijų čia gausu. „Cadillac CUE“ multimedijos sistema su 12,3 colių LCD ekranu turi specialų supaprastintą rėžimą vos su septyniais mygtukais. Turint galvoje, kad vidutinis „Cadillac“ pirkėjas yra kokių 70 metų, paprastas visų sistemų naudojimas yra būtinybė.
„Cadillac“ išmanias technologijas panaudojo ir automobilio važiuoklėje. Priekyje naudojama „HiPer Strut“ pakaba, oro pakaba gale ir viską vainikuoja magnetiniai amortizatoriai. Pasirenkama visų varomų ratų sistema sukurta naudojant „Haldex“ sankabas ir siūlo gerą sukibimą esant prastoms važiavimo sąlygoms.
Varikliai. Šou prasideda nuo 3,6 litro V6 variklio su „Hydra-Matic 6T70“ automatine pavarų dėže. 300 AG galios jėgainė vidutiniškai suvartos 8,4 litrus kuro šimtui kilometrų (arba apie 9 litrus, jei užsisakysite visų keturių varomų ratų sistemą). Tikėtina, kad „Cadillac“ vėliau pasiūlys ir galingesnių motorų.