Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 03 08

Ženeva 2012. Naujas, greitas ir taupus „VW Polo Blue GT“ su cilindrų išjungimo sistema

„Blue“ ženklu „Volkswagen“ pažymi savo ekonomiškiausius modelius. Būtent tokį ženklą turi ir ką tik Ženevoje pristatytas „Polo Blue GT“. Gamintojo teigimu, tai aukso vidurys tarp galingo sportinio ir ekonomiško modelio.
„VW Polo Blue GT“
„VW Polo Blue GT“ / Gamintojo nuotr.

Naujasis „Polo“ turi 1,4 l TFSI benzininį variklį, išvystantį 138 AG. Jis turėtų užpildyti spragą tarp 1,2 TSI ir GTI versijų.

Nors automobilis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 7,9 sekundės ir pasiekia maksimalų 210 km/h greitį, vidutinės degalų sąnaudos tesiekia 4,7 l/100 km, o modelio su DSG 7 pavarų transmisija – tik 4,5 l/100 km.

Pasiekti tokį galios ir degalų sąnaudų santykį leidžia nauja VW ACT (cilindrų atjungimo) sistema, kuri iki šiol buvo montuojama tik į didesnio pajėgumo 8, 10 ar 12 cilindrų motorus.

ACT sistema, debiutuojanti „VW Polo Blue GT“ modelyje, esant žemiems ir vidutiniams apsisukimams išjungia antrą ir trečią cilindrus. Ji pradeda veikti esant nuo 1250 iki 4000 aps./min. arba kai sukimo momentas siekia nuo 25 -100 Nm.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos