Naujasis „Polo“ turi 1,4 l TFSI benzininį variklį, išvystantį 138 AG. Jis turėtų užpildyti spragą tarp 1,2 TSI ir GTI versijų.
Nors automobilis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 7,9 sekundės ir pasiekia maksimalų 210 km/h greitį, vidutinės degalų sąnaudos tesiekia 4,7 l/100 km, o modelio su DSG 7 pavarų transmisija – tik 4,5 l/100 km.
Pasiekti tokį galios ir degalų sąnaudų santykį leidžia nauja VW ACT (cilindrų atjungimo) sistema, kuri iki šiol buvo montuojama tik į didesnio pajėgumo 8, 10 ar 12 cilindrų motorus.
ACT sistema, debiutuojanti „VW Polo Blue GT“ modelyje, esant žemiems ir vidutiniams apsisukimams išjungia antrą ir trečią cilindrus. Ji pradeda veikti esant nuo 1250 iki 4000 aps./min. arba kai sukimo momentas siekia nuo 25 -100 Nm.