Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 02 14

„Lamborghini Aventador“ – daugiau nei tik superautomobilis

Jau ne vienerius metus kuriamas naujas italų automobilis, atrodo, yra finišo tiesiojoje: Ženevos automobilių parodoje „Lamborghini Aventador“ pirmąkart bus parodytas viešai. To laukia ne tik šios markės gerbėjai - italai jau kurį laiką skleidžia žinias apie novatoriškąjį savo modelį.
„Lamborghini Aventador“
„Lamborghini Aventador“ / „Lamborghini“ nuotr.

Svarbiausias dalykas jame – ypatingai lengvas bei standus anglies pluošto kėbulas.

„Lamborghini“ nuotr./„Lamborghini Aventador“
„Lamborghini“ nuotr./„Lamborghini Aventador“

Tai yra sąlyginai naujas dalykas automobilių srityje – iki šiol būdavo naudojamos tik įvairios išorinės anglies pluošto detalės, pavyzdžiui, kapotai, buferiai ir kitos panašios dalys.

Tačiau ši ypatingai standi ir lengva medžiaga dažniausiai atsisakoma  naudoti dėl elementarios priežasties – jos kainos. Paprastas automobilio kapotas kainuoja du tris kartus pigiau už iš anglies pluošto pagamintą analogą.

Naujasis „Aventador“ turėtų pasižymėti nesuvokiamu kėbulo standumu, kurio su iš metalo pagamintais automobilių kėbulais lyginti tiesiog neįmanoma. Jo svoris taip pat pasiekia sunkiai suvokiamą ribą – „plikas“ mašinos rėmas, be jokių plastmasių ir kitų skardų, sveria vos 147.5 kg. Tai yra nepasiekiamas rezultatas bet kuriam metalinį rėmą turinčiam automobiliui.

Tačiau tai – ne vienintelės naujovės, siejamos su „Aventador“. Daugumos šio modelio pakabos elementų išdėstymas yra „pasiskolintas“ iš lenktyninių automobilių – pavyzdžiui, beveik statmenai ratui gulintys amortizatoriai, kai daugumoje mašinų jie ne „guli“, o „stovi“ lygiagrečiai su ratlankiu.

„Lamborghini“ nuotr./„Lamborghini Aventador“
„Lamborghini“ nuotr./„Lamborghini Aventador“

„Lamborghini“ paskleidė žinias ir apie automobilio variklį – „Aventador“ gale turėtų įsitaisyti dvylikos cilindrų jėgainė, išvystanti  mažiausiai 670 AG.

Italai paskelbė ir stabdžių diskų diametrus: priekiniai – 400 mm, galiniai – 380 mm. Palyginimui – dažniausiai automobiliuose sutinkamų 15 colių ratlankių skersmuo milimetrais būtų 375.

Dėl ko jau ko, bet dėl šito „Lamborghini“ kūrinio Ženevos automobilių parodos laukti yra ypač verta! Tiek naujovių viename modelyje turbūt nėra buvę nuo pat „Bugatti Veyron“ pasirodymo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos