Visų pirma, naujausias kupė iš Bavarijos yra visiškai naujas automobilis. Jokių kosmetinių atnaujinimų, jokių techninių atnaujinimų – naujasis šeštukas yra visiškai naujas automobilis.
Naujas kėbulo dizainas yra neabejotinai lengvesnis, sportiškesnis ir gražesnis. 3–os serijos kupė modelyje matytos dizaino linijos šiame modelyje perkeltos nepriekaištingai. Naujasis kupė ne tik bus greitas, jis ir atrodo greitai.
„Power!!!“
Pakalbėkime apie galią. Pradėkime nuo 650i modelio, kuriame bus montuojamas aštuonių cilindrų 4,4 litro darbinio tūrio variklis pasiekiantis lygiai 400 AG ir 610 Nm sukimo momentą. Didelis sukimo momentas pasiekiamas dėka dviejų turbinų sumontuotų V formos variklio „slėnyje“. V8 variklis gali būti derinamas su aštuonių pavarų „Sport“ automatine pavarų dėže arba šešių pavarų klasikine mechanine.
Automobilis su šiuo motoru bus tikrai greitas. Sprintas iki šimto truks apie 4,8 sek, nesvarbu kurią pavarų dėžę pasirinksite. Maksimalus greitis, deja, elektronikos apribotas ties 250 km/h.
Automatinė aštuonių pavarų transmisija
Ne paslaptis, kad amerikiečiai mėgsta automobilius su automatinėmis transmisijomis nepaisant 400 AG pasiekiančio variklio. Taigi BMW turėjo pasistengti sukurti ją kuo tikslesnę, kad europiečiai vairuotojai neatsuktų nugaros šiam pasiūlymui. Aštuonių pavarų dėžė sukurta pavaras perjungti sklandžiai, tiksliai ir greitai. Gerai, kad BMW paliko galimybę pavaras perjungti už vairo sumontuotomis svirtelėmis.
O viduje...
Gamintojo nuotr./2012 m. BMW 6 kupė |
Tradiciškai savo automobiliuose BMW montuoja į vairuotoją pasuktą centrinę konsolę. „iDrive“ sistema, oro apipūtimo angos ir centrinis LCD ekranas lengvai pasiekiami sėdint ant minkštų, bet gerą šoninį palaikymą turinčių odinių sėdynių. Įmanomas ir „Comfort“ sėdynių pasirinkimas.
BMW giriasi šiam 6-os serijos kupė sukūrę geriausią rinkoje sprendimą ant priekinio stiklo atvaizduojantį pagrindinius parametrus. „Head-up display“ vairuotojui neatitraukus akių nuo kelio turėti informaciją apie visus pagrindinius parametrus. Ši sistema draugauja ir su BMW sukurta naktinio matymo sistema.
Elektronikos kalnai
Be minėtų „head–up display“ ir naktinio matymo sistemų, viduje randasi dar eilė technologijų. Verta paminėti vairuotojo pagalbos sistemas, tokias kaip automatinį ilgų žibintų įjungimą, nuokrypio nuo važiuojamosios dalies įspėjimą, „aklos“ zonos įspėjimą, priekyje ir gale sumontuotas vaizdo kameras, parkavimo pagalbos sistemas.
Saugumas, saugumas ir dar kartą saugumas
Sportiškumas ir komfortas kartu sudėjus nėra tokie svarbūs kaip saugumas. BMW tikisi, kad po „Euro NCAP“ testų jie galės pasigirti dar vienu penkių žvaigždučių automobiliu. Tai sakytina kalbant apie pasyvų saugumą. Aktyvaus saugumo fronte į pagalbą atskubės ABS, DST, DTC, CBC, DBC ir kitos sistemos. Atleiskite, visų jų vertimų čia nepateiksime.
Kada ir kiek?
Greitai. Jau šį rudenį 6-os serijos kupė pasirodys BMW pardavimo salonuose tiek Jungtinėse Valstijose, tiek Europoje. Kiek? Deja, dar nežinome.
Papildyta 21:40 – vaizdo medžiaga